AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 *HASTER* Hei. Skal ut å fly i morgen, og trenger litt hjelp i form av tips og råd. Jeg blir ganske kvalm før jeg skal ut å fly. Jeg hadde flyskrekk før, men den er jeg så og si blitt kvitt, selv om jeg ikke liker å fly gamle fly. Er det noe jeg kan gjøre for å unngå kvalmen? Noe spesiell mat og drikke (IKKE Alkohol)? Har kjøpt Postafen reisesyketabletter og noe ingefær-tabletter som visstnok skal motvirke kvalmen, men vet ikke om det hjelper. Tusen takk for svar!! Anonymous poster hash: b67bd...922 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 For meg er det cola som er saken, hvis jeg blir rammet av spysjuke eller planlegger en ekstra heftig bytur sørger jeg for å ha cola i kjøleskapet. Drikker aldri cola ellers dog. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 For meg er det cola som er saken, hvis jeg blir rammet av spysjuke eller planlegger en ekstra heftig bytur sørger jeg for å ha cola i kjøleskapet. Drikker aldri cola ellers dog. Takk for svar. Cola virker jo litt mot "vanlig kvalme", men angst-kvalme er litt annerledes, og jeg TROR ikke det kan kureres med medikamenter? Anonymous poster hash: b67bd...922 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 For meg er det cola som er saken, hvis jeg blir rammet av spysjuke eller planlegger en ekstra heftig bytur sørger jeg for å ha cola i kjøleskapet. Drikker aldri cola ellers dog. Takk for svar. Cola virker jo litt mot "vanlig kvalme", men angst-kvalme er litt annerledes, og jeg TROR ikke det kan kureres med medikamenter? Anonymous poster hash: b67bd...922 Hvis det er angst, er det kanskje betablokker som er tingen? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 For meg er det cola som er saken, hvis jeg blir rammet av spysjuke eller planlegger en ekstra heftig bytur sørger jeg for å ha cola i kjøleskapet. Drikker aldri cola ellers dog. Takk for svar. Cola virker jo litt mot "vanlig kvalme", men angst-kvalme er litt annerledes, og jeg TROR ikke det kan kureres med medikamenter? Anonymous poster hash: b67bd...922 Hvis det er angst, er det kanskje betablokker som er tingen? Det er mulig, men får ikke tak i det da det har stengt på Apoteket og reisen er i morgen. Noen som har andre tips/råd? Vær så snill å del dem med meg!! Anonymous poster hash: b67bd...922 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 For meg er det cola som er saken, hvis jeg blir rammet av spysjuke eller planlegger en ekstra heftig bytur sørger jeg for å ha cola i kjøleskapet. Drikker aldri cola ellers dog. Hvorfor drikker du aldri cola ellers ? Er jo kjempegodt da. Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Valium. Spørr nærmeste dealer / bruker. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 For meg er det cola som er saken, hvis jeg blir rammet av spysjuke eller planlegger en ekstra heftig bytur sørger jeg for å ha cola i kjøleskapet. Drikker aldri cola ellers dog. Hvorfor drikker du aldri cola ellers ? Er jo kjempegodt da. nææ cola er ikke så topp Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Lillesøster tar en valium før hun drar på lange flyturer til Thailand etc. Da får hun tilogmed sove, selv om hun har flyskrekk. Det som er greit der nede er at sånne legemidler selges over disk uten resept, så hun kjøper med seg endel og tar med hjem. I Norge får du bare valium på resept. Eller til firedobbel pris av en dealer på gata. Endret 2. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Det er helt uaktuelt for meg å få tak i Valium til i morgen. Jeg trenger noen akutte tips!! Helst uten medisiner!! Anonymous poster hash: b67bd...922 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Vel, medisiner er stort sett det eneste som hjelper. Så du får ta reisesyketablettene og håpe på det beste. Ellers er det vel mye mentalt også. Ikke tenk på at flyet kan kræsje etc. Sørg for å ha gått på do og sånt før du reiser, gjerne en ekstra runde på flyplassen så du ikke føler deg uvel pga ting i magen. Ikke spis masse junkfood på flyplassen, ikke bli dehydrert, drikk vann istedet for brus/kaffe. Endret 2. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg blir ganske kvalm før jeg skal ut å fly. Jeg hadde flyskrekk før, men den er jeg så og si blitt kvitt, selv om jeg ikke liker å fly gamle fly. Høres ikke ut som du er kvitt flyskrekken, eller er den en annen skrekk/angst? Hvis du ikke ønsker medisiner, så er det vel ikke så mange muligheter... Kanskje hypnose, men det er vel vanskelig/umulig å fikse på kort tid.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Spyr du? I så fall er det jo litt upraktisk, men hvis ikke tror jeg det beste på sikt er å bite det i seg. Det blir i hvert fall ikke bedre av at du føler du trenger å medisinere det bort. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Jeg blir ganske kvalm før jeg skal ut å fly. Jeg hadde flyskrekk før, men den er jeg så og si blitt kvitt, selv om jeg ikke liker å fly gamle fly. Høres ikke ut som du er kvitt flyskrekken, eller er den en annen skrekk/angst? Hvis du ikke ønsker medisiner, så er det vel ikke så mange muligheter... Kanskje hypnose, men det er vel vanskelig/umulig å fikse på kort tid.. Lider av angst.... Anonymous poster hash: b67bd...922 Spyr du? I så fall er det jo litt upraktisk, men hvis ikke tror jeg det beste på sikt er å bite det i seg. Det blir i hvert fall ikke bedre av at du føler du trenger å medisinere det bort. Spyr du? I så fall er det jo litt upraktisk, men hvis ikke tror jeg det beste på sikt er å bite det i seg. Det blir i hvert fall ikke bedre av at du føler du trenger å medisinere det bort. Har ikke spydd foreløpig... Anonymous poster hash: b67bd...922 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Slik du legger det frem er det ikke helt krise, så jeg ville egentlig bare gitt faen. Det er forresten kuren, hvis du klarer det, da. Gi faen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Da gir jeg faen................................ Anonymous poster hash: b67bd...922 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jepp. er ikke stort annet å gjøre. Tenk at det er overstått når du kommer frem og that's it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg pleier å bruke vival/valium og det funker bra for meg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Postafen kommer til å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå