JoKr Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Det er fredag 24.oktober klokka 20:40, litt nord i København sentrum. Har nettopp kjøpt min første juleøl. Kostet 4,95 + 1,50 i pant. Den var god. Riktig god. Noen andre som har prøvd årets julebrygg? Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 julebrus er også i salg *slurpeslurpe* beste lan-drikk ever! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 har hatt i meg noen flasker.. skal kjøpe en 6.pack til Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 julebrusen fra ringnes/dahls er genial Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 blir bra med juleøl snart *grin* det har ikke kommet hit enda da men Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvert år kjører Tuborg reklame-kampanje for sitt juleøl. Det ble bl.a sendt et reklameinnslag på kino, før filmen begynte, og da begynte folk å klappe Spm, er alltid julebrus rød? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Julebrusen er CB er brunaktig, og smaker mye bedre enn den røde fra andre bryggeri. Rød julebrus minner om bursdagsklassikeren rødbrus. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Er juleølet her i landet noe særlig billigt? Slår det foreks. Tuborg sin 9,- +pant? Er juleølet her hjemme godt? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 hmm tror ikke juleølet er no spesielt billig nei Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ka er egentlig foskjelle mellom vanlig øl og jule øl? Har ikke merket forskjellen men så.... ja.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Juleøl er mye tykkere og har mere smak..det er stort sett mye mere "mettende", man drikker seg ikke full på juleøl uten å bli skikkelig stappmett, og mest sannsynlig rimelig dårlig. Det er også ofte mye mørkere enn vanlig øl. Og så kan man få klasse 3 juleøl på polet som har litt høyere alkoholprosent. Vent til du får noen år (over 18) på ræva, og ikke bare drikker øl mest mulig og fortest mulig for å bli full. Da merker du forskjellen Endret 26. oktober 2003 av Bitex Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Vel eg er 23 så... Drikker bare det eg alltid drikker liksom så eg har aldri giddet å prøve noe annet. why change it if it aint bad? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Jeg har aldri synes juleøl er noe spesiellt godt. Det er stort sett bitrere..liker best lyse øltyper jeg. Husker med gru tilbake på mine spede fjortisdager, i juletida, når en eller anna kompis var alene hjemme ei helg. Ringe til "kontaktene" (kompisene til storebroren til en eller anna), få han/de til å kjøpe 2 kasser juleøl på butikken, smugle det inn porten hjemme uten at forbipasserende så noe..spre ordet rundt ¨på bygda at det var fest der. Så bøtte innpå flaske etter flaske fortest mulig for å bli så full som mulig, mens vi hørte på Jokke & Valentinerne "og om man bare bare hadde øl..øløløløløløløløløl"..på juleøl. Æsj. Havna alltid kveila rundt dassen til slutt, mens folk sto og hamra på dodøra og ville inn. Endret 26. oktober 2003 av Bitex Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Såpass ja. Kan være eg kjøper en enkel flaske bare for å prøve. Kjøpte meg guinness øl og fyfanken kor dårlig den oppskryttet dritten var. Urk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Julebrus og kakemenn! Vel eg er 23 så... Drikker bare det eg alltid drikker liksom så eg har aldri giddet å prøve noe annet. why change it if it aint bad? because something might be better Endret 26. oktober 2003 av zeph Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Var det noe rart i Colaen jeg drakk nettopp, eller har alle avatarene blåst seg opp noe voldsomt plutselig på forumet? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det har klikket for deg. Avatarene er helt normale her Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 jeg og synnes avatarene er blitt en smule større! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 juleøl er nice *skal handle i helgå Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Anbefaler alle å prøve fredrikstad juleøl.. stort sett testvinner hvert år, og et fantastisk godt juleøl - ved siden av vanlig pils, som også hanker inn stående ovesjoner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå