Gå til innhold

xbox 360 vil ikke spille av spill, filmer eller netflix

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en xbox 360 elite kjøpt november 2009. Den har alltid fungert bra, helt til nå. Brukte den i går, men i dag vil den ikke starte noe som helst. Den kan fint bla igjennom menyer, men den vil verken spille av spill som er lagret på Harddisken, spille spill via dvd-rommet, eller åpne netflix.

Skjermen blir svart, også trykker jeg på meny knappen på xbox kontrollen og prøver å gå tilbake til dashboard, men da fryser den. Er dette tegn på rrod?

Noe jeg kan gjøre? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også Xbox 360 elite kjøpt i 2009. Opplever akkurat samme problem. Skjedde i fredags kveld. Forsøkte og bruke en 32GB usb penn isteden for Hardisken. Dette fungerte ved første forsøk helt fint. Men når jeg da startet konsollen opp noen timer senere opplevde jeg samme problem igjen. Vist det er flere som opplever samme problemet synes jeg det er litt for tilfeldig til at jeg ville sendt konsollen inn.

Lenke til kommentar

Samma her...

Var uheldig å starte call of duty elite et eller annet eller.no. Det ville ha en oppdatering å vips blir alt SVART uansett hva jeg gjør.

Ikke funker kjøpte nedlasta spill, dvd spill, kommer ikke engang inn i innstilninger. Eneste som funker er å bla rundt i hovedmenyen, og når det blir svart kan jeg skru av xbox'n med kontrollen, prøver jeg på noe som helst så blir det KRÆSJ på høyt nivå og med skru av med knappen på konsollen

IRRITERENDE er vel bare fornavnet :realmad:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Snakket nettop med noen på xbox kundeservice. fikk denne responsen tilbake:

(We truly apologize for this inconvenience. We are already aware of this issue as we speak as we are currently experiencing an Xbox Live outrage as of the moment, but don't worry, our Engineers are already working on fixing this the soonest time. However, I do have a work around that you could try to get you back to playing, would it be okay if you try it out?)

1. Start opp konsollen.

2. Koble fra nettverket du er koblet til.

3. Slå av konsollen.

4.Slå på konsollen og start spillet uten og være tilkoblet.

5 straks spillet har startet, gå til dashbord.

6. koble til nettverk igjen

7. Nå kan du starte spille igjen.

Litt ekstra arbeid men... Det fungerte for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...