Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Er det ulovlig å skrive på penger?


MrLee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller; drikke av en flaske det har vært Whitesprite på. Reiktignok er selve whitespirten vekk, men lukten sitter igjen. Jeg er imot pant!

Bullshit... hverken lukta eller whitespiriten sitter igjen din gnott! (aner ikke hva en gnott er, though...)

 

Uansett.. flaskene går gjennom forseggjorte rensinger også videre, henger ikke noe igjen i det hele tatt av tidligere produkter. Dessuten er panten en god ordning, ellers ville ingen ha levert inn flaskene igjen, ergo ikke noe gjennbruk. Vi må spare på miljøet folkens, ellers ender vi opp med å drukkne i søppel!

Lenke til kommentar
Dessuten er panten en god ordning, ellers ville ingen ha levert inn flaskene igjen, ergo ikke noe gjennbruk. Vi må spare på miljøet folkens, ellers ender vi opp med å drukkne i søppel!

Det er gjort undersøkelser på dette, og det er IKKE mer miljøvennlig å bruke flasker flere ganger enn å resirkulere engangsembalasje. Grunnen til at dette alikevel gjøres i Norge er i praksis arbeidsplasser. Sjekk nyhetsoppslagene fra det siste året ca. så finner du kilder.

Lenke til kommentar
Rissa inn telefonnummeret mitt på en cola-flaske engang..en stund etter så ringte en nordlending og sa at nå drikker jeg av flaska di..skjønte ikke så mye med engang..hehe

Hehe...

en gang jeg og noen venner var på biltur satt han ene å drakk cola, så braut han ut i eit latterkick, så viste han oss flasken der det var risset inn: "OLE SIN", så der satt han å drakk ole sin cola mens alle andre lo seg i hjel (var morsomt der og da, alle var fyllasjuke, to var drituings, hadde vert på Etne-marknaden, drikking i 3 daga i strekk, sova i telt osv..)

 

----------

 

husker jeg så en Baywatch episode for noen år siden der en dame handlet noe for ca. 10dollar og betalte med en hundredollarsedde der det sto "Happy Birthday Jim" på, så gikk jim bort og handlet noe for 1dollar og betalte med en 10dollar, men da han fikk igjenn 9 dollar sa han att han skulle ha 99dollar igjenn, han hadde betalt med en hundrings der det sto en bursdagshilsen!

så mor og sønn doblet pengene sine der! Men de fekk jo seff Mitch Buchannon&co(sikkert fkriveleif) etter seg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...