PlatinumFlyer Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Det sier jeg ikke, men jeg synes en panteordning som den vi har i dag er dum. Engangsflasker er forsåvidt greit, men vi hadde sikkert klart oss uten! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Eller; drikke av en flaske det har vært Whitesprite på. Reiktignok er selve whitespirten vekk, men lukten sitter igjen. Jeg er imot pant! Bullshit... hverken lukta eller whitespiriten sitter igjen din gnott! (aner ikke hva en gnott er, though...) Uansett.. flaskene går gjennom forseggjorte rensinger også videre, henger ikke noe igjen i det hele tatt av tidligere produkter. Dessuten er panten en god ordning, ellers ville ingen ha levert inn flaskene igjen, ergo ikke noe gjennbruk. Vi må spare på miljøet folkens, ellers ender vi opp med å drukkne i søppel! Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hehe, dette kan jo lede til en ny form for "speed"dating: Skriv navn, tlf, evt adresse på ALLE sedlene du bruker, så MÅ du jo få svar før eller siden... Funker desverre bare hvis du er desperat ;-) BTW: off-topic: liker det nye forumet... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jo, husker du ikke den såkalte whitesprite skandalen? Like etter luktet det av en colaflaske, men innholdet var OK. Men da det tidlige hadde vært whitesprite på flasken, luktet det. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Husker én whitespirit sak, men den hadde slett ikke noe å gjøre med panting... (noen som helte whitespirit på imsdal flaskene, ikke godt) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ja, men like etterpå var det noen som luktet whitesprite av en cola. men det var OK cola, men flasken var brukt til det før. En direktør i bryggerinæringen kunne fortelle at det var pga. panteordningen. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Dessuten er panten en god ordning, ellers ville ingen ha levert inn flaskene igjen, ergo ikke noe gjennbruk. Vi må spare på miljøet folkens, ellers ender vi opp med å drukkne i søppel! Det er gjort undersøkelser på dette, og det er IKKE mer miljøvennlig å bruke flasker flere ganger enn å resirkulere engangsembalasje. Grunnen til at dette alikevel gjøres i Norge er i praksis arbeidsplasser. Sjekk nyhetsoppslagene fra det siste året ca. så finner du kilder. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 var nokon på mekanisk på skulen eg går på. Dei sveiste saman to kronestykker eller.no læreren klikka å sa at det var ulovleg, fordi myntane bare var på utlån frå norges bank. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Skriv bare på pengene dere. Men får jeg en seddel med kommunist propaganda på, så forlanger jeg en ny. Og skulle det stå på en 200 kroner pluss, så får jeg en god latter på kjøpet Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Rissa inn telefonnummeret mitt på en cola-flaske engang..en stund etter så ringte en nordlending og sa at nå drikker jeg av flaska di..skjønte ikke så mye med engang..hehe Hehe... en gang jeg og noen venner var på biltur satt han ene å drakk cola, så braut han ut i eit latterkick, så viste han oss flasken der det var risset inn: "OLE SIN", så der satt han å drakk ole sin cola mens alle andre lo seg i hjel (var morsomt der og da, alle var fyllasjuke, to var drituings, hadde vert på Etne-marknaden, drikking i 3 daga i strekk, sova i telt osv..) ---------- husker jeg så en Baywatch episode for noen år siden der en dame handlet noe for ca. 10dollar og betalte med en hundredollarsedde der det sto "Happy Birthday Jim" på, så gikk jim bort og handlet noe for 1dollar og betalte med en 10dollar, men da han fikk igjenn 9 dollar sa han att han skulle ha 99dollar igjenn, han hadde betalt med en hundrings der det sto en bursdagshilsen! så mor og sønn doblet pengene sine der! Men de fekk jo seff Mitch Buchannon&co(sikkert fkriveleif) etter seg! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det er ikke lov å skrive på sedlene. Det er heller ikke så festlig, de som har påskrift (eller er skadet) blir tatt ut av sirkulasjon. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Selvsagt blir de tatt ut av sikrullasjon! Men jeg har skrevet enkle tall som 1, 2, 3 på selder, og det er ikke en ulovlig handling! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Selvsagt blir de tatt ut av sikrullasjon! Men jeg har skrevet enkle tall som 1, 2, 3 på selder, og det er ikke en ulovlig handling! Hva er forskjellen på å skrive på sedlene, og på å skrive på sedlene? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hva er forskjellen på å skrive på sedlene, og på å skrive på sedlene? Ja du seie noke der..... off topic: e ikkje klokko feil på forumet no? vintertid no!! Lenke til kommentar
OeO Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 er ulovlig å endre på penger, enten skrive, ødelgge eller hva enn man gjør. men morro er det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå