MrLee Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 heh...merkelig spørsmål kanskje, men er det ulovlig å rable på penger? eller skrive meldinger på 100 lapper kanskje? jeg kjøpte nemlig nettopp Renegades Albumet av Rage Against The Machine... og i coveret stod det litt om en "kunstner" som skrev "a letter on a paper noone wants to burn", noe som slo meg som en meget effektiv måte å protestere på...men så kom det frem at det var en føderalt straffbar handling i USA...er det slik her også? isåfall, skriv sosiale protester på 100 kr. og 200kr seddler! lettere måte å få mange til å se budskapet skal man lete lenge etter...og få vil vel ødelegge mediumet også da! på innsiden av coveret var det også listet opp en rekke veldedighets organisasjoner som amnesty international og en rekke andre organisasjoner, med adresse og evt. web side, noe jeg syntes var bra gjort! Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 jeg tror faktisk det er lov å skrive på pengesedler, til en viss grad selvsagt! det går jo an å rive dem delvis i stykker og krølle dem, så hvorfor ikke tegne? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 det var det jeg trodde...men er det strengt tatt lov å rive dem i stykker da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Det er ikke lov å skrive på de og heller ikke lov å ødlegge penger. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Det går så fint så. Skrev av og til "F'uck America" o.l. på 100-dollarseddlene da jeg bodde i Australia. Du bare passer på å skrive kun på én side, og så gir du pengene til kassa-fyren med den sida ned. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 er lov i norge også. For tellingens kyld har jeg skrevet 1,2,3 osv på noen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 /me har skrevt Rød Makt på en hundrings Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 EG har skrive på eit par selder, og det var ein 200-lapp som var revet i 2. Teipet den sammen på begge sider og betalte med den, funket fint det D: Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Pleide å skrive "Tilhører Petter, tlf 99xx....." på seddler før. Fikk desverre ingen i retur. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Pleide å skrive "Tilhører Petter, tlf 99xx....." på seddler før. Fikk desverre ingen i retur. Nice try ! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Er jo ikke noe kult med sedler som er skrevet på da. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Pleide å skrive "Tilhører Petter, tlf 99xx....." på seddler før. Fikk desverre ingen i retur. Heheh, kunne jo funket! Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Pleide å skrive "Tilhører Petter, tlf 99xx....." på seddler før. Fikk desverre ingen i retur. ROFL! BAHA.. skal teste det samme..hehehe..vitti Lenke til kommentar
pepzi Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Rissa inn telefonnummeret mitt på en cola-flaske engang..en stund etter så ringte en nordlending og sa at nå drikker jeg av flaska di..skjønte ikke så mye med engang..hehe Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 hmm, blir ikke flasker osv pusset/smelta om da? så de ser helt fine ut igjen når de skal i butikken.. så da blir vel tlf nummer osv borte og? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 I Norge har vi noe så dumt som pant. Derfor brukes de fleste flasker omtrent tolv ganger før de smeltes om. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ja, tenk så forferdelig. Du kan drikke av samme flasken som en drapsmann.. eller en utlending. :O Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Eller; drikke av en flaske det har vært Whitesprite på. Reiktignok er selve whitespirten vekk, men lukten sitter igjen. Jeg er imot pant! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ja kast flaskene i søpla eller naturen så får unga våres ta oss av dem... Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ja kast flaskene i søpla eller naturen så får unga våres ta oss av dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå