Dapper Chap Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Snytt for straffe. Jaja, da vet vi hvertfall at vi er de rette vinnerne av cupen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Meget bra av Debuchy der. Synes han har hatt en god debutt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg driter i resultatet, det viktigste er å se hvordan vi har spilt idag. Og jeg synes at det er besynderlig å se på idag, samme problem og svakheter som vi hadde ifjor. Forøvrig med spillere som Arteta, Cazorla, Wilshere og Giroud så spiller vi så vanvittig sakte/overkomplisert kontra i går når vi spilte med Flamini som anker og med Campbell + Chambo på kantene og Sanogo på topp. Jeg synes at Stefan_B beskriver problemet vårt ganske godt. Og det kan vi ikke fortsette med til sesongen. Da sliter vi ass. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Chelsea tapte 3-0 mot Werder Bremen, Real Madrid tapte mot United, Liverpool tapte mot et eller annet drittlag, City tapte mot Olympiacos. Ærlig talt, hvem bryr seg? Monaco var tydelig i mye bedre form enn oss. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Greit nok det bare er treningskamp. Men ble rett og slett forbannet over en ræva avgjørelse. Dritt og møkk! 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Jepp, vi hadde vunnet cupen om dommeren klarte å gjøre jobben sin, men du vet hvordan PL dommere er. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Var en japansk linjedommer som tok avgjørelsen. Så vel ikke en dritt av situasjonen (No offence) 4 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Vi må nok satse på hurtighet og ikke slikt treigt spill som vi hadde i første omgang. Det ble fort raskere når Giroud ble skiftet ut. Greit han hadde en fin start på forrige sesong men det er direkte smertelig å se på han. Det han viser utpå matta kan ikke rettferdiggjøres med at han spilte nesten hver kamp for oss forrige sesong og er utslitt. Det er lite positivt man kan si om han annet enn en fin passningsfot til tider. Alt for treig og klønete. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Var en japansk linjedommer som tok avgjørelsen. Så vel ikke en dritt av situasjonen (No offence) Og Atkinson var dum nok til å ikke stole på sin egen dømmekraft. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jepp, vi hadde vunnet cupen om dommeren klarte å gjøre jobben sin, men du vet hvordan PL dommere er. Vant vi ikke uansett? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jepp, vi hadde vunnet cupen om dommeren klarte å gjøre jobben sin, men du vet hvordan PL dommere er. Vant vi ikke uansett? Valencia vant med 9 poeng. Vi hadde 8. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Skuffet av Debuchy og generelt hele laget. Rævva prestasjoner. Og fyfaen hvor jeg håper vi kjøper en svær jævel på midten. Arteta er så balle. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Skuffet av Debuchy og generelt hele laget. Hvorfor Debuchy? Han var god. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Skuffet av Debuchy og generelt hele laget. Hvorfor Debuchy? Han var god. Uenig i at han var god, lite involvert framover og var skuffende i de fleste fasene i spillet. Får håpe han bare var rusten. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Debuchy var solid gjennom matchen og hadde noen viktige taklinger. Han var en av de få som faktisk spilte bra. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Enig med Adrax for en gangs skyld. Debuchy gjorde ingenting feil, og var solid defensivt. Våres beste sammen med Chambers og Oxlade-Chamberlain synes jeg. Minnet meg om Sagna. God posisjonering og var god på hodet, har litt å gå på fremover, men så var hele laget labert fremover på banen idag. Elsket den taklingen hans som hindret Monaco fra å bli 1 mot 1 mot keeper. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Jepp, vi hadde vunnet cupen om dommeren klarte å gjøre jobben sin, men du vet hvordan PL dommere er. Vant vi ikke uansett? Valencia vant med 9 poeng. Vi hadde 8. Nettopp. Tenkte ikke så langt Trodde et øyeblikk det var Monaco som tok den Ekstremt skuffet over hva vi presterte fremover. Gikk så utrolig sakte og vil ikke påstå at det hjalp noe særlig med Sanchez. Klarer ikke helt å peke på hva symptomet er. Er det Giroud? Arteta? Hele midtbanen? Cazorla? Vi får til så utrolig lite fremover når vi spiller slik og slik spilte vi i store deler av forrige sesong. Dødskjipt å se på rett og slett. Kan vi skylde på rustne spillere? Men hvorfor var ikke da f.eks Campbell like rusten? Vi kan trøste oss med at Wenger er enig i at vi var ræva i hvert fall, men han skylder på at vi spilte kamp dagen før og ikke var klare. 1 uke til seriestart. Mye å gjøre. Endret 3. august 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 2 uker til seriestart Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 2 uker til seriestart Community shield er preseason? Vår sesong starter da. Ser jeg burde skrevet sesongstart, men det var vel ganske opplagt hva jeg mente. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Community Shield bryr jeg meg ikke veldig om. Bryr meg mye mer om muligheten til å slå City. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå