MartinF Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Ro ned litt da kis.. Lol! Fire for Sanogo! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Sanogo klarer seg greit i dag. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Men det var jo Campbell som fikset det helt nydelig *runkemodus* Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Ikke bli skada nå a Campbell.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Alexis prøvde litt for mye synes jeg. Håper han får en halv omgang i morgen, kanskje han imponerer mer. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Sanchez var bra mot slutten. Ble litt mye triks til å begynne med, men ser veldig bra ut. Gleder meg til serien!!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Alexis prøvde litt for mye synes jeg. Håper han får en halv omgang i morgen, kanskje han imponerer mer. Han gjorde mye bra. På slutten der med Santi til Coq var magisk. Men nå må du ikke begynne å "klage" før vi har fått sett mer av han. 20 minutter på stillingen 5-1 til Arsenal med kamp igjen i morgen er ikke akkurat tidspunktet å dra den helt ut. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Flott kamp. Kunne fort vært 8-9 mål. Litt kjedelig andreomgang, men jobben var allerede gjort. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Alexis prøvde litt for mye synes jeg. Håper han får en halv omgang i morgen, kanskje han imponerer mer. Bedre å prøve for mye enn for lite. Fansen var stoked på å se noe av han, og da er det bare bra han viser litt skills. Han får forhåpentligvis vist seg litt mer frem i morgen mot Monaco. Btw; Vi leder turneringen med 8 poeng. Monaco og Valencia har 3 hver mens Benfica er nederst med kun 1. Endret 2. august 2014 av Adrax Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Hvem bryr om vi vinner eller trikser mye, det er premier leauge og CL som gjelder! Det er bare positivt dersom de vil vise seg fram og trikse. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Alexis prøvde litt for mye synes jeg. Håper han får en halv omgang i morgen, kanskje han imponerer mer.Han gjorde mye bra. På slutten der med Santi til Coq var magisk. Men nå må du ikke begynne å "klage" før vi har fått sett mer av han. 20 minutter på stillingen 5-1 til Arsenal med kamp igjen i morgen er ikke akkurat tidspunktet å dra den helt ut. Klager ikke. Det var bare en observasjon. 15-20 min er uansett for lite til å si noe fra eller til. Har hele tiden sagt at jeg tror at Sanchez vil tilføye en ny dimensjon til angrepsspillet vårt. Kanskje han vil vise mer av det i morgen. I dag ble det fort kort tid til å imponere noe særlig. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Tipper vi får noe slikt fra start idag: Szczesny Debuchy - Koscielny - Hayden - Miquel Diaby - Arteta Alexis - Wilshere - Cazorla Giroud 3-1 til Arsenal Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Håper å få se Hayden. Meget spennende i mine øyne. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Kan jeg bruke samme link som igår til og se kampen? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Kan jeg bruke samme link som igår til og se kampen? Den siste linken jeg sendte deg igår tror jeg skal funke idag også. Jeg ser at Benfica - Valencia er på den linken nå, så regner med Arsenal-kampen også kommer der. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Hmmm... håper ikke Ramsey, Chambers og Monreal spiller mer enn en omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå