Dapper Chap Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 For syvende gang holdes den årlige Emirates Cup nok en gang i oppladningen til den kommende sesongen. Som vanlig er Arsenal ett av lagene og alle kampene spilles på Emirates stadium. Benfica, Monaco og Valencia er de tre andre lagene. Lørdag 2. August: Valencia mot Monaco kl. 15:00 Arsenal mot Benfica kl. 17:20 Søndag 3. August: Benfica mot Valencia kl. 15:00 Arsenal mot Monaco kl. 17:20 Alle kampene vises på betalingskanalen C More Live, men det finnes også streams. Regler: Laget får 3 poeng for seier, 1 poeng for uavgjort og 0 poeng for tap. Hvert lag får også 1. poeng for hvert mål de scorer. Dersom lagene står likt på poeng og målforskjell etter alle kampene er spilt, blir antall skudd på mål avgjørende for hvem som vinner. Laget som vinner turneringen får tidlelt Emirates Cup troféet etter den andre kampen på søndag. Tidligere vinnere: 2007: Arsenal 2008: Hamburg 2009: Arsenal 2010: Arsenal 2011: New York Red Bulls 2012: Ikke holdt pga. OL 2013: Galatasaray Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 En ting som jeg liksom ikke har fått svar på ennå. Blir kampene vist på arsenal.com? Er jo selvfølgelig på jobb under alle kampene. Og om de ikke vises på hjemmesiden til Arsenal, er det noen da som kan være så snill og gi meg en direkte link til gode sider hvor jeg kan streame kampene? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 De vises ikke på arsenal.com . Linke til streams tror jeg ikke er lov her, men du finner massevis om du søker på google eller ser i matchtråden på r/soccer. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 De vises ikke på arsenal.com . Linke til streams tror jeg ikke er lov her, men du finner massevis om du søker på google eller ser i matchtråden på r/soccer. Takk! :-) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Tror ikke vi vinner i år heller. Kommer til å stå på antall mål tror jeg. Monaco vinner. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Håper dette resultatet holder ut kampen. Tror vi vinner cupen i år. Ingen andre av lagene som virker truende synes jeg, kanskje Valencia, men de spiller vi ikke mot. Benfica ville vært en stor utfordrer, men de er i elendig form og har mistet mange spillere fra start 11eren. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Vi må heve oss en del fra de andre preseason kampene om vi skal ha noen sjanse Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Hvor er Diaby? Skadet igjen..? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Svakt forsvar. Om Verm er skadet og Mertesacker enda ikke klar når sesongen begynner så må vi sikkert stille med Koscielny - Chambers. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 2-2. Hold dette ut, da. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Hvor er Diaby? Skadet igjen..? Ryktes at han gifter seg idag Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Hvor er Diaby? Skadet igjen..? Ryktes at han gifter seg idag "Diaby supposedly has a hip injury. Contract with #afc ends 2015. Making 5 appearances this season will be an achievement. WHAT THE FUCKING FUCK??!!!" EDIT: Hentet fra Arsenal transfer News på facebook og postet for 5 min siden. Aner ikke om det er sant. Endret 2. august 2014 av Adrax Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Kunne fort endt med en straffe for Campbell. Liker at han er såpass uredd at han tør å gå inn i boksen! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Kritisk ræva av Campbell Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Bellerìn viser skills og dribler 2-3 stk! Campbell ser også jævlig fit ut! Sanogo derimot.. Huff. Send fyren på utlån. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Og ræva av Sanogo. Herregud. Spiss som ikke tørr skyte Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 God start. Bellerin er meget god offensivt, men er for svak defensivt. Kan bli en veldig godt back i fremtiden. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Sanogo! Meget bra av Ramsey! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå