AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg er plaget med en nabo som HVER morgen klokken 9 begynner å klippe plenen. Jeg har vindu rett mot plenen hans.. I tillegg roper han etter ungene sine på alle døgnets tider skikkelig høylytt og det er plagsomt for både oss og andre naboer som bor rundt huset hans. På toppen av all gressklippingen og ropingen fra han, så leker ungene hans på trampolinen hver dag hvor de skriker og roper fra morgen til kveld med alle vennene sine.. Disse står ofte opp rundt i 7-8 tiden for å hoppe på trampolinen. For 1 måned siden da han begynte å klippe plenen kl. 9 om morgenen gikk jeg ned og spurte om han virkelig behøvde å klippe plenen hver dag og så tidlig, men han sa bare han har rett til det og det er hans eiendom så fortsatte han bare gressklippingen. Jeg er nå så forbanna at jeg ikke lenger bryr meg. Jeg blir å kle meg naken og stille meg å stirre på han og ungene hans hver dag når han begynner med gressklippingen og ungene hopper på trampolinen. Det er kommet til et tidspunkt nå hvor man bare gir seg faen i hvordan man selv fremstår. Jeg er ikke lengre den hyggelige naboen for nå er det faen med nok! Så spørsmålet er nå, har jeg min rett til å gå naken i min egen hage? Det er ingen gjerde mellom vår og naboens eiendom så de har fritt innsyn i hagen vår. Anonymous poster hash: f929e...172 9 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Dette vil trolig rammes av straffelovens § 201. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Selv om jeg forstår din irritasjon, så har naboen din lov til å klippe gresset klokka ni på morraen. Å gå naken vil derimot sannsynligvis få deg arrestert for blotting. Da ville jeg heller brukt andre midler for å "ta igjen". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Noen irriterer seg over de minste ting. Om du ikke klarer å overleve med en familie i nabohuset foreslår jeg at du flytter til et hus som er litt mer avsidesliggende. Det du klager over her er helt naturlige ting folk må gjøre. Klokken 9 er ikke tidlig! Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Noen irriterer seg over de minste ting. Om du ikke klarer å overleve med en familie i nabohuset foreslår jeg at du flytter til et hus som er litt mer avsidesliggende. Det du klager over her er helt naturlige ting folk må gjøre. Klokken 9 er ikke tidlig! Men om man slepper ungene ut for å hoppe på trampolinen klokken syv om morraen så tar man da ikke så mye hensyn? Er helt enig i det med gressklipping klokka ni, men det går ann å holde ungene borte fra aktiviteter med så mye støy før det. Endret 2. august 2014 av Andeith 2 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg er plaget med en nabo som HVER morgen klokken 9 begynner å klippe plenen. Jeg har vindu rett mot plenen hans.. I tillegg roper han etter ungene sine på alle døgnets tider skikkelig høylytt og det er plagsomt for både oss og andre naboer som bor rundt huset hans. På toppen av all gressklippingen og ropingen fra han, så leker ungene hans på trampolinen hver dag hvor de skriker og roper fra morgen til kveld med alle vennene sine.. Disse står ofte opp rundt i 7-8 tiden for å hoppe på trampolinen. For 1 måned siden da han begynte å klippe plenen kl. 9 om morgenen gikk jeg ned og spurte om han virkelig behøvde å klippe plenen hver dag og så tidlig, men han sa bare han har rett til det og det er hans eiendom så fortsatte han bare gressklippingen. Jeg er nå så forbanna at jeg ikke lenger bryr meg. Jeg blir å kle meg naken og stille meg å stirre på han og ungene hans hver dag når han begynner med gressklippingen og ungene hopper på trampolinen. Det er kommet til et tidspunkt nå hvor man bare gir seg faen i hvordan man selv fremstår. Jeg er ikke lengre den hyggelige naboen for nå er det faen med nok! Så spørsmålet er nå, har jeg min rett til å gå naken i min egen hage? Det er ingen gjerde mellom vår og naboens eiendom så de har fritt innsyn i hagen vår. Anonymous poster hash: f929e...172 Haha burde jo filmes dette dramaet her. Kan bli en rysare 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Noen irriterer seg over de minste ting. Om du ikke klarer å overleve med en familie i nabohuset foreslår jeg at du flytter til et hus som er litt mer avsidesliggende. Det du klager over her er helt naturlige ting folk må gjøre. Klokken 9 er ikke tidlig! Klokken 9 er tidlig for å gå ut og klippe gresset, og si noe annet der er bare tull. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Øreplugger? Ekstra lydisolasjon på soverommet? Sov i et rom som vender bort fra din nabo sitt hus? Lenke til kommentar
Populært innlegg DJ_Dark Skrevet 2. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 2. august 2014 En normal kis klipper faen ikke plenen HVER dag heller. 21 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Noen irriterer seg over de minste ting. Om du ikke klarer å overleve med en familie i nabohuset foreslår jeg at du flytter til et hus som er litt mer avsidesliggende. Det du klager over her er helt naturlige ting folk må gjøre. Klokken 9 er ikke tidlig! Klokken 9 er tidlig for å gå ut og klippe gresset, og si noe annet der er bare tull. Det er ingen lover eller retningslinjer som sier at det er for tidlig, med mindre det er på en søndag. 1 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Høres ut som noe som kunne ha vært en episode av Helt Perfekt med Thomas Giertsen 4 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Klipper han plenen hver dag hele uken? På søndager har han ikke lov til dette. Men ellers kan han klippe og bråke. Hva gjør at du ligger og drar deg til kl. 9 i hverdagen? De fleste jobber eller er på skole. Du kan nok ikke vandre naken ute, selv på egen eiendom, husk du bor i Norge. Her er nakenhet noe farlig greier. Men du kan gå naken inne i ditt eget hus. Om naboen skulle se deg, så er det hans problem at han er nysgjerrig 3 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg synes det er urimelig å forvente at naboer skal vente med å gjøre ting til langt utpå formiddagen. Noen er A-mennesker og står opp tidlig, og som tidligere nevnt, klokka 09 er ikke spesielt tidlig. I og med at det er sommerferie forstår jeg godt at ungene er ute tidlig på morgenen og leker, men jeg forstår selvsagt også at det oppleves som irriterende klokka 07. Nå er ferien snart over, så da løser jo det problemet seg selv ganske snart ☺ At han klipper gresset hver dag høres unødvendig ut, det skal jeg være enig i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Det er ingen lover eller retningslinjer som sier at det er for tidlig, med mindre det er på en søndag. Nå har jeg heller aldri sagt at det er ulovlig. Jeg har sagt at det er tidlig for å klippe gresset, noe det er. Endret 4. august 2014 av Slettet-GlDE6z Slettet quote-pyramide Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Du får begynne å leke med rakettmotorer, gjøre det kl. 0900 vær morgen, de kan være forstyrrende om du vil forstyrre. 3 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Denne tråden bør bli en del av gullkorn fra forumet! 2 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 http://lovdata.no/lov/1902-05-22-10/§201 Bokstav B og C gjelder din situasjon. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Nå har jeg heller aldri sagt at det er ulovlig. Jeg har sagt at det er tidlig for å klippe gresset, noe det er. Så det er fullt lovlig, men det er likevell for tidlig? Så greit vi fant ut av det da. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Stå ved vinduet, helt naken, og stirre på naboen Gå i utendørs er jeg skeptisk på at det er lovlig, men det er fritt fram til å være naken i huset ditt. Gjør hva du vil, det gjelder til og med gjennom vinduene. Så lenge det er i ditt eiendom. PS: Naken mot barn er lite lurt, barn har store rettigheter og du kan bli straffet for det. Endret 2. august 2014 av Fox Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Jeg tviler på at du kan straffe naboen med å være naken. Det kan fort bli en nytelse. Endret 2. august 2014 av ingenior Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå