Walter_S Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Sommerblomster Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jasså, fra hvite vegger til fargerike blomster. Ikke helt vanlig motiv fra din side så litt tidlig å kalle deg blomster-Walter. Mange muligheter i slike bilder og mange feller å gå i. Det har ikke du gjort selv om jeg nok ville ha klona mesteparten av blomstene som skjæres av bildekant fordi det lett gjør bildekantene urolige. Sikkert ingen verken skreven eller uskreven fotoregel dette så skriv det bare på min smakskonto. Roar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Du har fått fint lys på de røde blomstene, som gjør at de fremheves. I tillegg har du fått både farger og detaljer i skyggepartiet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Takker både Roar og MotoG for hyggelig tilbakemelding, som jeg setter pris på! :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg