Martin93 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Hei, 3 ganger i går blei eg oppringt av ett mystikt nummer. Har hatt mobil problem så eg fekk bare beskjed om det når fekk mobilen på igjen. Men har ikkje ringt tilbake ettersom vett ikkje hvordan nummer det er og finner ingenting om det på nettet. Nummeret er +44 20 7428 7870. Noen som vett hvordan nummer det er? Og satser på var rett plass og spør om det... Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) +44 er Storbritannia. Kan jo være så enkelt at det er noen som har ringt feil nummer. Men et Google søk gir meg dette: David Reeves - Production DirectorDesk: +44 20 7428 7864 | Switchboard: +44 20 7428 7870Email: [email protected]Address: ICM Direct, 6 Greenland Place, Camden, London, NW1 0APWeb: www.icm-direct.com | www.icmresearch.comICM Direct is a Creston Insight company http://www.creston.com Endret 2. august 2014 av Krokan Lenke til kommentar
Vinter´n Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Jeg ble oppringt i dag fra samme nr. Og i går fra +44 20 37471550 Lenke til kommentar
L_T Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Nigeriasvindel eller headhuntere fra UK...? Lenke til kommentar
Vinter´n Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 De ringte igjen, så jeg tok tlf. Det er fra Ford Credit i London. Spørreunderøskelse faktisk. Har hatt billån hos Ford Credit tidligere Mysteriet Løst Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Sorry for å kuppe tråden, men driver å blir oppringt fra et rart nummer: +1 (211) 12. Noen som kan ha noen formening om hva dette kan være? tørr ikke ta telefonen. :-) Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Neppe farlig å svare da. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hehe, neida.. regner ikke med det er farlig å svare, men jeg er bare redd for at dette er noe svindelgreier, og om jeg svarer, så slutter de aldri å ringe. Svarte første gangen for noen dager siden, og det var ingen på andre enden. Etter det har samme nummer ringt meg et par ganger for dagen. Lenke til kommentar
Kawabangadude Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Sorry for å kuppe tråden, men driver å blir oppringt fra et rart nummer: +1 (211) 12. Noen som kan ha noen formening om hva dette kan være? tørr ikke ta telefonen. :-) jeg ble ringt også for en uke siden, jeg svarte pga. jeg trodde det var skole relatert. jeg svarte, men ingen svarte så jeg la på. etter en dag ble jeg ringt igjen men jeg svarte ikke. men etter en dag til ble jeg ringt igjen så jeg svarte. jeg ventet i 12 sekunder så la han/hun på samtalen. (nå venter jeg bare på og se på telefon regninga ) Endret 11. september 2014 av REDD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå