gorsol Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Et av årets beste mobilspill er blant de utvalgte denne måneden.FEATURE: Mobilspill (iOS, Android, Windows Phone) Lenke til kommentar
Tenkom_InnleggNO Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Støtter wayward souls på android gamepad? Har det på ios men klarer ikke å bli vant til touch skjerm. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Wayward Soul er basicly Crypt of the NecroDancer uten rytmebasert movement. Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Støtter wayward souls på android gamepad? Har det på ios men klarer ikke å bli vant til touch skjerm. Så vidt jeg vet er det planlagt støtte, men ikke implementert enda. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Sjeldent noe man blir befalt å gjøre er noe stas, men Wayward Souls var overraskende bra! Lenke til kommentar
Tenkom_InnleggNO Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Støtter wayward souls på android gamepad? Har det på ios men klarer ikke å bli vant til touch skjerm. Så vidt jeg vet er det planlagt støtte, men ikke implementert enda. Ja. Jeg tok en sjangs og bladde opp de 32 kronene(YOLO). Ingen gamepad støtte. Trist. Men ifølge utvikleren er det sannsynlig at det kommer en vita versjon. Det blir stas. Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Eneste spillet fra seinere tid jeg har prøvd på Android som jeg føler har hatt passe bra nivå er Baldurs Gate Enchanced Edition Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Litt misvisende å si at Magic: The Gathering: Duels Of The Planeswalkers 2015 er et mobilspill. Jeg vet ikke om det er støttet på iPhone, men det viser seg at det ikke er støttet android "telefoner", bare nettbrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå