Skrujernet Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Hei, tenkte jeg skulle ta å vaske bilen og samtidig polere den, men har aldri gjort det før. Så http://www.letsdeal.no/deal/4682849 hadde et tilbud, og det ser jo bra ut? Kostet jo ikke allverdens. Hvor lang tid / hva koster det om jeg skulle gjøre det selv? Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Vask bilen på våren med lampeolje. La det stå noen minutter og skyld av. Avfetting, vask og polering i ett. 100 kroner på nærmeste biltema etc. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Om du skal gjøre det selv kan du fort se bort en hel helg, om ikke mer, samt en del tusen i produkter. Så det koster jo. Men har du planer om å polere bilen senere, ville jeg definitivt gått til innkjøp av produkter selv. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg ville tatt den dealen. Det der er ikke bare polering og vask , men full shine innvendig/utvendig/motorvask/dekk og felg inkl gummi og plast rens og ikke minst lakkforsegling. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Virker som en bra deal. Jeg er litt usikker på hvor høy kvalitet det er på denne bilpleien, all den tid den er så billig. Merkelig hvordan alle tror de kan polere og er selvutnevnte detailere. Er ikke bare-bare å polere en bil. Det er litt å passe på hvis resultatet skal bli bra. Samtidig er det en veldig tidkrevende og kjedelig prosess å detaile en bil. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Ikke alle synes det er kjedelig. Og lampeolje/parafin/diesel ville jeg vært forsiktig med, da det over tid vil tørke ut lakken når fetthinnen er bort. Plast og gummi vil også få en knekk etterhvert. Vi lever i 2014 og bestefartriksene har blitt erstattet med bilpleieprodukter som er rimelige og enkle i bruk. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg ville definitivt tatt den dealen der om bilpleiefirmaet har et godt rykte på seg. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Firmaet her er ikke "pro", de er et avansert håndvask firma. Polering innebærer flere timer med maskin (+ 1-2 timer med vask og forberedelse), her tar nok hele prossessen 3 timer maks.. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Har tittet på bilpleietilbudene på Letsdeal og søkt etter erfaringer fra sjappene på nettet. Hvis du ikke bryr deg om hologrammer og riper og bare vil ha et enkelt løft på lakken så er dette midt i blinken for deg. Hvis du vil ha et bra resultat så bør du heller dra et annet sted og betale fullpris. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Er mange flinke detailere som holder til i Trondheim, men da koster det gjerne 5000kr og oppover, og tar 15 timer+++. Jobb ønsket utført-delen på DCN-forumet er en fin plass å starte for å få et pristilbud. http://www.detailersclub.no/forum/forum/56-jobb-oenskes-utfoert/ Endret 6. august 2014 av Klykken- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå