xinjian Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Breivik var Frimurer og hjernevasket elitesoldat.http://www.nrk.no/norge/losjebrodrene-forteller-om-breivik-1.7971381Grunnen til angrepet var å skape splittelse mellom den radikale høyresiden og den borgerlige sentrale-venstresiden / rødgrønne, ved å fronte FRP medlemskapet og de såkalte høyreradikale "kontaktene" hans, som rett og slett ikke finnes. Man får ikke tak i våpen som det han brukte på en vanlig norsk svartebørs, og han hadde god militær trening.Manifestet hans ble skrevet i London av Frimurere og er komplett psy-op okseskitt oppdiktet av en eldgammel elite som trenger splitt og hersk taktikker i ett ellers fredelig og sammenflettet land som Norge for å skaffe seg fotfeste.Nyhetene sier ingenting om medlemskapet hans, men FRP medlemskapet og nazi-sympatiene er hype nr 1. Merkelig?Esj! Sammentreff.Takk for meg. Mvh En Hyggelig Anti-Nazist. Endret 2. august 2014 av xinjian Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Man får ikke tak i våpen som det han brukte på en vanlig norsk svartebørs, og han hadde god militær trening. Hva mener du med vanlig norsk svartebørs? Det som kjennetegner ulovlig våpensalg er at det er veldig vanskelig å finne ut hvilke våpen det innebærer. Det er jo ikke akkurat slik at det blir registrert noe sted. Så jeg er litt interessert i å høre hvordan du har full oversikt over det norske, ulovlige våpensalget? Han kjøpte forøvrig ikke våpenet sitt på "svartebørsen". Han kjøpte en Ruger mini-14 hos Winge våpen. Pistolen, en Glock 34, kjøpte han hos Intersport. Hagla, en Benelli Nova, var også lovlig ervervet. Intet hokus-pokus med dette. Elite-soldat? Hvor har du det i fra? Han var fritatt for verneplikten. Du trekker vel ikke slutninger for å få det til å passe med synet ditt? 5 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 bare pisspreik og aluminium-hatting. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Nyhetene sier ingenting om medlemskapet hans, men FRP medlemskapet og nazi-sympatiene er hype nr 1. Merkelig?Det merkelige er at du ikke har fått det med deg før nå. Alle nyhetsprogram og aviser meldte om hans (korte) medlemskap. 2 Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Trådstarter sitter på psykiatrisk, hvorfor ble jeg ikke overrasket? God bedring... 2 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 At han var medlem i Frp tidligere var jo noe av den første informasjon om han som kom ut. Hvor har du det fra at frimurere skrev manifestet hans i London? For noe vås. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Han skaffet vell våpenene på lovlig vis og det å skyte på barn er ikke akkurat avansert kamptrening heller. Med tanke på hvor lenge han fikk boltre seg der viste det i grunn at han er fantastisk dårlig å skyte. 2 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Åpningsposten hadde vært en vinner på nyhetsspeilet, men her forventes det faktisk ett minimum av argumentasjon og kildehenvisning. Det er tilsynelatende ett sprang som er veldig vanskelig for mange. 2 Lenke til kommentar
xinjian Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Trådstarter sitter på psykiatrisk, hvorfor ble jeg ikke overrasket? God bedring... http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem Hyggelig. bare pisspreik og aluminium-hatting. Fore ett fint språk. Nyhetene sier ingenting om medlemskapet hans, men FRP medlemskapet og nazi-sympatiene er hype nr 1. Merkelig?Det merkelige er at du ikke har fått det med deg før nå. Alle nyhetsprogram og aviser meldte om hans (korte) medlemskap. Det jeg sier. Google litt. At han var medlem i Frp tidligere var jo noe av den første informasjon om han som kom ut. Hvor har du det fra at frimurere skrev manifestet hans i London? For noe vås. Googly.. Youtube. Dere sitter ikke å venter på å se det på TV2 nyhetene, sånn serr? VG / se og hør kanskje? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Dere sitter ikke å venter på å se det på TV2 nyhetene, sånn serr? VG / se og hør kanskje?Det er jo der de har fortalt at han var med i en losje en kort stund før han forsvant Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Trådstarter sitter på psykiatrisk, hvorfor ble jeg ikke overrasket? God bedring... http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem Hyggelig. bare pisspreik og aluminium-hatting. Fore ett fint språk. Nyhetene sier ingenting om medlemskapet hans, men FRP medlemskapet og nazi-sympatiene er hype nr 1. Merkelig?Det merkelige er at du ikke har fått det med deg før nå. Alle nyhetsprogram og aviser meldte om hans (korte) medlemskap. Det jeg sier. Google litt. At han var medlem i Frp tidligere var jo noe av den første informasjon om han som kom ut. Hvor har du det fra at frimurere skrev manifestet hans i London? For noe vås. Googly.. Youtube. Dere sitter ikke å venter på å se det på TV2 nyhetene, sånn serr? VG / se og hør kanskje? Poenget er at du skriver et temmelig rablende innlegg med en masse påstander, der du kun underbygger eller kommer med kilde på en av disse. Du er ikke den første som opptrer slik, men du bør være klar over at om du ikke kan bedre kommer du heller ikke til å bli tatt mer seriøst enn dine forgjengere. 4 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 At han var medlem i Frp tidligere var jo noe av den første informasjon om han som kom ut. Hvor har du det fra at frimurere skrev manifestet hans i London? For noe vås. Googly.. Youtube. Dere sitter ikke å venter på å se det på TV2 nyhetene, sånn serr? VG / se og hør kanskje? Om du kommer med påstander så er det også din jobb og bevise disse. Ellers er det da heller ikke slik at bare fordi noe ligger på nettet, så betyr det at det er sant. Lenke til kommentar
xinjian Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 At han var medlem i Frp tidligere var jo noe av den første informasjon om han som kom ut. Hvor har du det fra at frimurere skrev manifestet hans i London? For noe vås. Googly.. Youtube. Dere sitter ikke å venter på å se det på TV2 nyhetene, sånn serr? VG / se og hør kanskje? Om du kommer med påstander så er det også din jobb og bevise disse. Ellers er det da heller ikke slik at bare fordi noe ligger på nettet, så betyr det at det er sant. Kunne sagt det samme om den offisielle historien (som ikke sier stort egentlig) og nyhetene generellt..... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Halve familien min er frimurere, så da er vel de "like gale som breivik" i ditt hode. Det er strengt tatt ikke så jævlig mystisk, bare en gubbeklubb der samfunnstopper møtes et par ganger i måneden og kler seg ut i rare klær. De har en klar regel om at det IKKE skal diskuteres politikk eller jobb på møtene. Onkelen min er "stormester" i byen, men han nekter å si mye om det, han sier jeg får bli med selv og se. Så de opprettholder litt mystikk selv. Men det finnes plenty med bøker av "utbrytere" som beskriver hvordan det er på innsiden. Ganske kjedelig egentlig. Ikke så konspiratorisk som alle tror. Endret 2. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
xinjian Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 On a lighter side note: Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg synes det er rart at ikke trådstarter kommer med kilder på påstandene sine i førsteposten. Burde ikke det være førsteprioritet i stedenfor å komme med youtubefilmer? 1 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Kunne sagt det samme om den offisielle historien (som ikke sier stort egentlig) og nyhetene generellt..... Så det du kommer med er bare fantasi altså. Du kan ikke si det samme om den offisielle historien. Men slik det er nå er det mange gode beviser for en offisielle historien og så er det fantasiene som kommer fra hodet ditt. Hmmm... Hva skal man tro på da? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg synes det er rart at ikke trådstarter kommer med kilder på påstandene sine i førsteposten. Burde ikke det være førsteprioritet i stedenfor å komme med youtubefilmer?Det er jo ikke rart. Det finnes jo ikke kilder på dette. Er man psykotisk og liknende, så har disse tankene lett for å komme. Lenke til kommentar
gunleik groven Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 En bunch youtubevideoer er vel egentlig ikke "dokumentasjon" nødvendigvis, uten at man har litt kontroll på kilden og dennes ståsted og kredibilitet... Påstandander fremmet av "andre", jepps. Aksepterer det.Dokumentasjon... Neppe... (Tenker over om jeg skal lage en youtubevideo der jeg påstår tat Breivik er frimurer og hvordan det forklarer "alt" inkludert Israel og Hamas, ukraina og rusland, og et par andre ting. But hey... Dan Brown skriver allerede romaner,... ) Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Var det virkelig nødvendig å gjenopplive denne søppeltråden? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå