anaconda Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hei Jeg har deaktivert min konto, men er litt usikker på hva dette betyr. Forstår det slik at hvis folk søker på meg, vil ikke mitt navn komme opp. Men jeg er forsatt synlig for vennene mine, eller? Jeg ønsker ikke at noen skal "se" meg på facebook. Jeg liker ikke facebook. Jeg tror også jeg bruker facebook til å logge inn på spotify. Hva kan jeg gjøre her, for å få egen "spotify konto"? Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Det med spotify er jeg litt usikker på, men når du har deaktivert kontoen, vil man ikke kun gå inn på profilen, se bilder eller ikke en gang sende melding, den forsvinner "helt" Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Deaktivert konto så er kontoen der enda bare den er ikke i bruk liksom, man har vennelista og folk kan søke deg opp ja men det er ikke noe profil å se, du får bare navnet i søkefeltet og blir sendt til ei side som forteller at kontoen er deaktivert.Slette kontoen helt hvis du vil fjerne denSpotify går på mail adresse så om du sletter facebook så er det bare å bruke samme mail adresse og samme passord som du hadde på facebook så skal du komme inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå