oysteitm Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 æsj, ventet litt for lenge Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Kan tydeligvis lønne seg å følge med på Prisguidens Tilbuds Funksjon Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Har fått ordrebekreftelse fra expert. Takk for tipset:-) Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Ja, ser at det er borte nå. Klarte å bestille ett jeg også. Må da være veldig billig dette, når en også tar i betraktning at dette IKKE kun er kamera hus, men objektiv følger også med. Så får vi bare gåre att orden ikke blir slettet Lenke til kommentar
Undrende Ugle Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Takk for mange gode svar! Eg har fått tilbud om å kjøpe et brukt Sony A6000 med kit til under 5000,-. Det ser eg på som ganske bra, med tanke på at kameraet er nesten nytt. Det ser derfor ut som det blir en Sony på meg! Endret 7. august 2014 av Tore H. T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå