Andegutten Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Join den kule WOT klanen NPN eller norwegian pigs! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Nei, ellers takk. 4 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Så hva står den siste N'en for? Norwegian Pigs N___? Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Er ikke så lett å bli medlem når det ikke er noe info om hvordan man blir det 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Å nevne hvilket spill det er snakk om hjelper også... Aner ikke hva WOT er forkortelse for, og bryr meg fint lite. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Et kjapt google søk ga meg World of Tanks. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Et kjapt google søk ga meg World of Tanks. Eller tillegsprogrammet Web of Trust man får til nettleseren, som jeg forøvrig anbefaler folk å bruke Endret 7. august 2014 av KimWhinesAlot 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Join den kule WOT klanen NPN eller norwegian pigs! Say no more! Jeg er overbevist. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Hva slags klan er dette? Hvor mange WN8 stats må man ha? Tas det hensyn til andre statisitkker? Hva er gjennomsnittsfargen på medlemene? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Hva er gjennomsnittsfargen på medlemene? Jeg ville aldri vært med i en klan som var reservert for medlemmer med visse hudfarger. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Finner ingen 'NPN' eller Norwegian Pigs på clan sidene til world of tanks, så det er vel Web of thrust Endret 7. august 2014 av 1969 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hva er gjennomsnittsfargen på medlemene? Jeg ville aldri vært med i en klan som var reservert for medlemmer med visse hudfarger. Ler godt nå. Ser hvordan det kan være litt snodig for folk utenfor WOT miljøet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå