smort1 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Bilde 6. 13. august And i kveldssol Fint belyst, den anda! Lenke til kommentar
Epp Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 3. August, her likte jeg spoilerbilde. Dersom du kutter bort skiltet til venstre for fyret, blir det veldig bra. Grunnen er at det forteller noe med fyret i forgrunnen og kranene i bakgrunnen. Skiltet blir for "mye" og forstyrrer syns jeg. Det er noe å se på. Bilde du valgte blir fort veldig kjedelig. Fint bilde 4. august også. Bilde 5 og 6 var veldig fine. Bra komposisjon og bra med luft rundt fokus. Ville ikke kuttet noe i de to bildene. Lenke til kommentar
Oys Skrevet 15. august 2014 Forfatter Del Skrevet 15. august 2014 3. August, her likte jeg spoilerbilde. Dersom du kutter bort skiltet til venstre for fyret, blir det veldig bra. Grunnen er at det forteller noe med fyret i forgrunnen og kranene i bakgrunnen. Skiltet blir for "mye" og forstyrrer syns jeg. Det er noe å se på. Bilde du valgte blir fort veldig kjedelig. Fint bilde 4. august også. Bilde 5 og 6 var veldig fine. Bra komposisjon og bra med luft rundt fokus. Ville ikke kuttet noe i de to bildene. Ja, hadde det ikke vært for skiltet til venstre så hadde jeg nok valgt det bildet i stedet. Husker jeg prøvde å crop'e det ut, men syntes da at fyret kom altfor nærme kanten. Prøvde igjen nå, ble kanskje ikke så ille? Takk for forslag til forbedringer, settes alltid pris på! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Fine fargetoner i måne-bildet... Lenke til kommentar
Oys Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Fint belyst, den anda! Fine fargetoner i måne-bildet... Takker begge to Bilde 7 - 17. august Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Fint uttrykk på hunden. Kommer du snart? Godt komponert Lenke til kommentar
Oys Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Fint uttrykk på hunden. Kommer du snart? Godt komponert Takker Fikk stort sett det blikket hver gang jeg dro opp kameraet på tur i dag Lenke til kommentar
Epp Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) 3. August, her likte jeg spoilerbilde. Dersom du kutter bort skiltet til venstre for fyret, blir det veldig bra. Grunnen er at det forteller noe med fyret i forgrunnen og kranene i bakgrunnen. Skiltet blir for "mye" og forstyrrer syns jeg. Det er noe å se på. Bilde du valgte blir fort veldig kjedelig. Fint bilde 4. august også. Bilde 5 og 6 var veldig fine. Bra komposisjon og bra med luft rundt fokus. Ville ikke kuttet noe i de to bildene. Ja, hadde det ikke vært for skiltet til venstre så hadde jeg nok valgt det bildet i stedet. Husker jeg prøvde å crop'e det ut, men syntes da at fyret kom altfor nærme kanten. Prøvde igjen nå, ble kanskje ikke så ille? 2014-08-03_03.JPG Takk for forslag til forbedringer, settes alltid pris på! Den crop-en ble bra Endret 18. august 2014 av Epp Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Bilde 7 - fint av hunden, men kunne kanskje tålt et kutt oppe.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå