Jan-Inge Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Har begynt å pusle litt med dette. Slik ser det ut så langt med skjermer som egentlig ikke passer sammen. Flyet er en Airbus 330. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Virkelig Imponerende Keep up the good work :wink: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Huff, skulle ønske jeg hadde tid, penger og plass til noe sånt Betalte du mye, og hva består det av egentlig? Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Det koster ikke mye slik som jeg har gjort det. Ingen flatskjermer, ingen dyre flightstikker eller pedaler. Eneste som koster litt er Matrox Parhelia. 4 av skjermene har jeg fått gratis. :wink: Oppsett er i siggen min. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 smart å bruke gamle skejrmer som du får, men hvordan koble på så mange? har sett andre som har enda flere skjermer, hvordan får de så mange på en pc? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Matrox Parhelia støtter tre skjermer. Også har jeg to pci kort i pc'en. = 5 Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Hæ...guest posting? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Nice! Men ka med å sette en liten teipbit elns over skjerm-leda ? så slipper du dei små grønne lysa mens du spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå