mkha Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hei! Jeg har planer om å kjøpe meg ei pulsklokke, men er veldig i tvil om hvilken jeg burde velge. Det finnes så utrolig mange forskjellige merker, typer og funksjoner. Jeg kommer først og fremst til å bruke den til løping (type intervall og lengre løpeturer), langrenn, fjellturer og som hverdagsklokke. Den må ikke være vanntett, og heller ingen typisk sykkel- eller multisportklokke. Det jeg ønsker er: - vibreringsvarsel under intervalltrening. - barometrisk høydemåler. - stoppeklokke. - innebygd GPS. - tåle kulde (med tanke på vinter) Spørsmålet er om det finnes ei klokke som "innfrir" alle mine ønsker? Også er det en ting til: jeg har veldig smalt og tynt håndledd, så en stor, klumpete klokke vil bare se klønete ut. Jeg har sett litt på både Garmin forerunner 610, Polar RCS 3 og SUUNTO Ambit2, men vet ikke hvilken som er "best". Dersom noen har noen erfaringer med disse, eller eventuelt andre forslag blir jeg VELDIG glad for tips! Er så usikker og forvirret, og det eneste jeg vet er at jeg vil ha pulsklokke så fort som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå