Christian Thork Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Reinstallere OS, Gir faen med ikke opp! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Forsatt ikke boot. Prøvde tilogmed alle brikkene på en gang. Ingen boot :/ Rart dette skulle vært, Er det en sjangs for at Os ødelleger så mye? Virker veldig merkelig i alle fall, kan være imcen i CPUen også... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Da sliter jeg siden CPU er delidded, fungerte på forrige hk, reinstallasjon hjalp med avslutning og restart Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Da sliter jeg siden CPU er delidded, fungerte på forrige hk, reinstallasjon hjalp med avslutning og restart Ok, enda mer merkelig, i så fall, du kan jo spørre om butikken du kjøpte HKet hos kan teste det? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Kjøpte det av nizzen serru, (Han er på ferie nå) og det fungerer forsatt ikke med avslutning og restart Endret 1. august 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Her peker det ned til Hk`et. Håper på at Hk er normalt (http://www.tomshardware.co.uk/answers/id-1888965/boot-running-dual-channel-memory.html) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Er nok desverre HKet, i så fall... (Eller bøyde pins) Endret 2. august 2014 av MariusJS Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Er nok desverre HKet, i så fall... (Eller bøyde pins) Pinsene er helt normale. For jeg vet at byttingen mellom cpuene gikk veldig finr og enkelt. Main reason for at jeg byttet Hk Du vet ikke hvilken driver som man trenger, Og hvilken som er bortkastet på Asrock sin Side selv? (Stupid question) Oppstart funker nå etter å ha reinstallert til win8.1pro + messa med power settings i windows. Driverene installerte jeg bare fra platen. Kan se om jeg forsatt har minne problem EDIT: Ingen av minnebrikkene jeg hadde ser ut til å være støttet på ASRock sin side. Kan nok låne min kamerats Corsair brikker. Endret 2. august 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Ingen som har løsning på ram problemene? Hk fungerer helt normalt ellers :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå