Veritæs Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg innstallert nettopp det nye cat 3.8 Og i det jeg skulle teste CS, så com VPU Recover feilmelding: Bla bla was unable to recover from the dead-lock, eller noe, will now switch over to software mode, if you want the hardware mode back, restart your computer eller noe. Jeg valgte å restart men så samme, jeg prøvde Americas army, og fikk feil melding: no 3d acceleration detected, to turn it on, go to dxdiag and enable it. Jeg kjørte dxdiag, i display tabben, stod det direct3d acceleration: not available. osv Hva har skjedd? hvordan fikser jeg dette. Jeg har win2000 og Radeon 9100 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 avinstaller og installer cat 3.7 cat 3.8 har ikke akkurat fått spesielt mye skryt. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Avinstaler 3.8 og instaler Omega driverne isteden. http://www.omegacorner.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå