Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

kul på testikkel

Anbefalte innlegg

Hei! Har det ikke spesielt lett nå, da jeg har akk oppdaget en kul på testikkelen. Skal ringe til legen på mandag, og håper å komme inn fort da jeg ønsker å få sjekket dette ut. Har oppkjøring om to uker også, så håper at det viser seg å ikke være noe farlig. Noen her som har noen beroligende ord? :)

Anonymous poster hash: 1381d...e73
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdaget en slik en for mange år siden eg også, ble kvalm da eg merket at eg hadde noe der og ble helt uttafor.

Dro til legen som mente det ikke skulle være noe farlig men sendte meg til ultralyd på sykehuset bare for å være 100%, der ble det tatt ultralyd (på samme måte som gravide damer tar) og han konstaterte en ufarlig vanncyste.

Det er nok ingenting galt med deg heller, men en legetur er nærmest obligatorisk nå.

Lenke til kommentar

Som IcedInsanity og andre sier så er det lurt å ta en tur til legen.

I de aller fleste tilfellene er dette en vanncyste , noe som forekommer svært mye for unge menn.

Veldig bra dog at du la merke til det selv , mange menn som ikke er flinke til å sjekke "ballene" og penis fra tid til annen og dette kan være et sårbart området i henhold til sykdommer osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...