Oslo-4 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Finnes det noen måte å få denne til fabrikkinstillinger? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Mener du å tømme harddisken helt, og re-installere OSX? Lenke til kommentar
Oslo-4 Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Ja. slik at alt er som den var da den var ny.... Jeg har glemt passordet for å få installert programmer på den... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Last ned nyeste OSX, legg på en minnepinne. Boot fra minnepinnen. Da får du mange valg om å formaterte og re-installere. Lenke til kommentar
Oslo-4 Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Hvordan booter jeg fra minnepinne.... jeg liker PC.... IKKE MAC... dette er min datters møkk :-) Please, jeg er en novise her. 1 Lenke til kommentar
Oslo-4 Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Hvordan laster jeg ned OSX??? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Reboot maskin. Hold inne CMD+R under boot. Når du kommer til vinduet hvor du kan velge om du skal installere OS på nytt, velg DISKVERKTØY. Slett inneholdet i partisjonen, eller partisjoner opp disken på nytt. Sett navnet til hovedpartisjonen til Macintosh HD. Lukk Diskvertøy. Velg INSTALLER OS X PÅ NYTT og følg installasjonsveiviseren. Maskinen vil nå laste ned OS X fra Apple og installere på nytt. Har du rask linje, er det fort gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå