Kiiips Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Hei. Noen her som har tips til hvordan man kan forbedre reaksjonsevnen på pcen? Har hørt at aminosyrer hjelper (spesielt tyrosin). Takk for svar Endret 1. august 2014 av Kiiips Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Hei. Noen her som har tips til hvordan man kan forbedre reaksjonsevnen på pcen? Har hørt at aminosyrer hjelper (spesielt tyrosin). Takk for svar Du kan gi vitaminmikser slik som de bamsene man får kjøpte på butikken, spesielt vitamin B-mikser, selv om de fleste typene vil ha hjelpende effekt. Det går også an å prøve å få den til å trene oftere, noe som kanskje er lettest å få til om du gir den treningskort på et lokalt treningssenter, eller noe i den dur, i bursdagsgave eller slikt. Det pleier å virke motiverende, selv om det kan vise seg å være bortkasta penger dersom datamaskinen din fortsetter å være lat. Noe jeg har hatt god suksess med selv er å gi fettilskudd slik som i videoen under: Når jeg føler at reaksjonsevnen på pcen min blir for dårlig så pleier jeg personlig bare å oppgradere hardware, men det finnes ulike muligheter. Endret 1. august 2014 av reversfaen Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Sverger til krystaller, aura'en til pcen din er sikkert svak. Litt kvarts vil hjelpe. Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 hehe ser at jeg burde ha formulert det litt annerledes ja. 2 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Gode forslag over. Om du kanskje mener PCens responstid kan det være nødvendig med litt info om hva PCen din består av allerede. Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 Gode forslag over. Om du kanskje mener PCens responstid kan det være nødvendig med litt info om hva PCen din består av allerede. Jeg mente min egen reaksjonsevne. Altså hvor kjapt jeg selv reagerer på ting. Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Kan jo sjekke med Olympiatoppen om de har noe treningsprogram som hjelper. Mener de skal ha noe liggende på sidene sine Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Spille mye Guitar Hero Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Amfetamin/Speed ble jo missbrukt under spillturneringer på pc før. Men jeg har spilt skytespill og "fast action" spill på pc siden min første data i 2003 og den dag i dag så er min reaksjonstid både på PC og i virkeligheten mer en bra nok. Dette er jo forsket på og bevist at du kan sammenligne jagerfly piloter og pc spillere på reaksjonsevne og i flere av testene så var en pc spiller raskere. Jeg syntes dette er ganske gøy så jeg har tatt i bruk de "bivirkningene" av gaming til flere ting en bare på pc`n. Sånn PS: Guitarhero er ikke en bra løsning. Du lærer ikke reaksjonevne der. Repetisjon er hva du blir bedre på via Guitar hero Endret 8. august 2014 av Eriksendrul 1 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Finnes ingen "lovlig" mirakelkur aminosyrer er det jo allerede i alt som inneholder proteiner uansett så da har du hørt feil. Du kan jo prøve å få tak i kokain eller amfetamin for en boost i noen timer men er ikke noe jeg ville annbefalt. Det beste du kan gjøre er å rett og slett spille spill som krever at du har gode reflekser etc. Det er som all annen trening slik at du må trene deg opp på forskjellige øvelser for å bli god. Du får ikke store muskler bare fordi du er en gang på treningssenteret men har en bøtte med protein pulver som du gulper i deg hver dag. Du må som andre bruke tid på hva du vil bli god på. En time med det her hver dag: https://www.youtube.com/watch?v=mOrhUlsUz3g VIl mest sannsynlig over lang tid skjerpe refleksene dine. Kjappere reflekser går som regel ut på i mer avanserte situasjoner at ryggmargen allerede vet hva den skal gjøre og at hodet krever mindre tid på å prossessere det som skjer. Endret 8. august 2014 av Zimmerh Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg vil vell påstå at reaksjonstid generelt er sammen med muskelminne de to tinga det tar mest "øving" og tid på for at du skal få resultat, Problemet med dette er at om du ikke dokumenterer fremdriften vil du føle selv at du aldri blir noe særlig bedre siden det tar såpass lang tid. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Selv tro jeg ikke jeg kan komme i nærheten av det han i videoen klarer, men det er definitivt en del opplagte ting du kan gjøre for å korte ned på reaksjonstiden: 1. Finn riktig sensitivitet på mus, eventuelt bytte til en mus som har justerbar sensitivitet. 2. Venne deg til å forhåndssikte på riktig plass. Du ser på videoen at han fyren sentrerer siktet kjapt etter hvert mål han skyter på. 3. Practice, practice, practice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå