Instigator Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hvordan kommer jeg inn i bios til armada 1750. Jeg skulle gjerne ha skifta bootrekkefølgen til å boote fra en diskett, eller cd. Har prøvd stort sett alt det vanlige, men kommer ikke inn i noen bios. [ Denne Melding var redigert av: Instigator på 2002-02-20 09:13 ] Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Har prøvd det se. Saken er den at jeg skulle hjelpe noen andre med å fikse den. Windows har krasja og når den booter kommer det derfor opp et sånn diagnose prog. Men det er ikke så sinnsykt fornuftig. Jeg har til og med lagd en diagnose diskett, men den vil ikke gjøre noe med den heller. Når jeg trykker F10 ved boot, så ser jeg at det kommer opp noe skrift, i kanskje et halvt sekund, før den går rett i diagnose greia igjen... Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Den vil rett og slett ikke boote fra verken diskett eller cd-rom. Compaq er så sinnsykt HAT! Lenke til kommentar
owemkvi Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Flash bios'en... Man kan resette bios på Compaq bærbare ved å trykke Fn+F11 AKKURAT i det maskinen starter. Vanskelig!! -owemkvi- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå