AnonymDiskusjon Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hei! Jeg er en gutt, 19 år gammel! Og for ikke så lenge siden, så var kjæresten min i dusjen, og da gjorde jeg noe veldig dumt! Jeg gikk gjennom chatten på facebooken hennes, og da fikk jeg meg en stor overraskelse, hun har da chattet med en annen gutt fra Nederland, og det var litt mere enn bare vennskaplige meldinger der.. og jeg tørr ikke ta det opp med henne! Hun kommer til og bli alvorlig sint siden jeg gikk gjennom chatten hennes, og det skjønner jeg! Men jeg lurte på om noen her vet hvordan jeg kan få sport henne om de meldingen? Takker for svar på forhånd! Anonymous poster hash: 4d131...d54 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Skal jeg være helt ærlig nå?Bare si det, ikke prøv å late som om du ikke har gjort det. Ingen av oss er perfekte, vi gjør feil, bare innrøm det.SPESIELT siden dere MÅ nesten prate om dette her da...??? Lenke til kommentar
olsen347 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Tror nokk du har rett! Nettop det som plager meg, vet ikke hva som er rett og galt lengere! Men jeg er nesten hundre prosent sikker på svarte hennes når jeg tar det opp! Hun kommer til å si at hun bare har tullet med han.. osv! Og da blir jeg den store skurken her! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hadde du trodd på det? Lenke til kommentar
olsen347 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Er jo veldig lett for henne å si at det aldri kommer til å skje noe.. siden han er fra et helt annet land! Men det gir henne jo ikke noe "rett" til og skrive med han på den måten! Tror nokk bare jeg må ta det opp med henne! Ønsk meg lykke til da Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Lykke til! Husk å bare innrømme øyeblikkelig at det du gjorde var galt, men at det på ingen måte gjør det hun gjorde riktig heller! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Bare gå fra henne uten videre forklaring. Er overflødig og litt snevert å måtte være med ei som holder på med en annen uten ditt samtykke. Anonymous poster hash: bfd30...1a9 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Hvordan gikk det? He's dead now... 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå