Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

vet ikke hva jeg skal gjøre..

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en gutt, 19 år gammel! Og for ikke så lenge siden, så var kjæresten min i dusjen, og da gjorde jeg noe veldig dumt! Jeg gikk gjennom chatten på facebooken hennes, og da fikk jeg meg en stor overraskelse, hun har da chattet med en annen gutt fra Nederland, og det var litt mere enn bare vennskaplige meldinger der.. og jeg tørr ikke ta det opp med henne! Hun kommer til og bli alvorlig sint siden jeg gikk gjennom chatten hennes, og det skjønner jeg! Men jeg lurte på om noen her vet hvordan jeg kan få sport henne om de meldingen?

Takker for svar på forhånd!

Anonymous poster hash: 4d131...d54

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nokk du har rett! Nettop det som plager meg, vet ikke hva som er rett og galt lengere! Men jeg er nesten hundre prosent sikker på svarte hennes når jeg tar det opp! Hun kommer til å si at hun bare har tullet med han.. osv! Og da blir jeg den store skurken her!

Lenke til kommentar

Er jo veldig lett for henne å si at det aldri kommer til å skje noe.. siden han er fra et helt annet land! Men det gir henne jo ikke noe "rett" til og skrive med han på den måten! Tror nokk bare jeg må ta det opp med henne! Ønsk meg lykke til da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...