Dreamfault Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Hei. Jeg lastet ned et gratispgrogram liknende Adobe Photoshop. Det var vel GIMP-liknende greier. Det var jo selvfølgelig noen programmer som installerte seg automatisk med den installasjonen og nå ønsker jeg å få sjekket at disse tingene faktisk er borte. Og da regner jeg med at jeg kan få hjelp her. Jeg er ikke noe glad i å rote i registeret og liknende på egenhånd. Her følger hvertfall listene. Malwarebytes: malwarebytesfil.txt DDS fikk jeg ikke til å virke. Den snakket noe om kompabilitetsmodus. Security Check checkup.txt I tillegg kjører jeg en Kaspersky-scan nå, så den dukker opp når den er ferdig med å søke. Når disse filene er fjernet. Vil disse også fjerne seg fra den andre brukeren på pc'en, eller må samme oppskriften følges hos den brukeren? Den brukeren er ikke admin. På forhånd takk. Endret 1. august 2014 av Dreamfault Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Uten å ha helt peiling så vil jeg tro det holder å fjerne fra kun den brukeren. De bruker jo samme harddisk begge brukerne så vil tro at det sletter seg fra begge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå