Mortn Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Reisen fra «Black Onyx» til «Final Fantasy XIV» kunne endt i havari før den hadde startet.SPONSET BILAG: Hipp, hipp hurra: Japanske rollespill fyller tredve! Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Stor applaus for at dere klart markerer at dette er sponset innhold! 6 Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Det var litt konstruktiv kritikk innlegget jeg skrev og. Håper det tas til etterretning. Ellers er meldinga klart oppfattet, tar min hatt og går. Lenke til kommentar
8086 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Topp (sponset) sak. Hyggelig retrolesning. 2 Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Merker meg at tross for tilbakemeldinger som red. mener de har lest og vært enig i, så fremstår fremdeles annonsøren som skribent for gamer.no. Lenke til kommentar
Mortn Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Merker meg at tross for tilbakemeldinger som red. mener de har lest og vært enig i, så fremstår fremdeles annonsøren som skribent for gamer.no. Hm. Skjønner hva du sier. Hva skulle man eventuelt gjort for å få det til å fremstå enda tydeligere at dette er en sponset sak? Kunne man for eksempel ha presentert forfatteren for å vise at han ikke en del av redaksjonen? Kunne man laget en form for visuelle advarsler, en slags skilt? Eller er det den redaksjonelle formen du mener bør være forbeholdt uavhengig journalistisk arbeid? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå