Svenssen Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hei, har i dag et asus p8h61 usb3 r2.0. Dette kortet er ødelagt og jeg trenger nytt. Kan noen hjelpe meg med å finne et tilsvarende kort? Andre specs: CPU: Intel Core i5 2500K Quad Prosessor, 3,3 GHz, 6MB, BOXED Sandybridge Skjermkort: Asus Radeon HD7850 Minne: Kingston HyperX 8 GB-kit DDR3 1600 HDD: Western Digital 1TB Skjerm: BenQ 24" LED GL2450 Kabinett: LC Power Miditower PRO-925B Sort med 600W PSU USB3, ATX/m-ATX Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Vil nok tro et slikt ville holde. Eller trenger du seriellporten bak? Lenke til kommentar
Svenssen Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Hmm, det vet jeg ikke. Hjelper en kollega. Men tror ikke det er nødvendig. Men igjen, vet ikke om han har printer e.l koblet til. Må vel ha seriellport med mindre det går på usb..? Klarer du å finne et kort med seriellport så er vi på sikre siden? Eller takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Om han bruker seriellport for å skrive ut bør har først og fremst satse på å bytte skriver Kan ikke finne noen kort med seriellkobling etter litt søking. Men med prisen på blekk/toner så tror jeg det blir rimeligere for han å kjøpe seg et billig z77 og ny skriver om han bruker seriellporten vel og merke. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Desverre finnes det gamle hovedkort med serie og paraell port ennå som baserer seg på Intel H61 chipset. Gigabyte H61M-S2P-B3 LGA 1155 Intel H61 DDR3 Motherboard GIGABYTE GA-Z68P-DS3 LGA 1155 Men om det er verdt bryet å miste USB3 muligheten samt også høyere fraktkostander særlig på amazon og tollklarering og ekstra tid for dette er vel en annen sak. Lenke til kommentar
Svenssen Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Heisann og takk for svar. Går for det første kortet. Han har ingen skriver sier han, ei andre ting som trenger slik port. Takker igjen for hjelpen PS: Ser at det står at kortet er kompatibelt med windows 7, rekner med det er kompatiblet med Win 8 64 bit? Endret 4. august 2014 av Svenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå