Kimius Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 er kuriyama slangene dårlige??? hadde planlagt å kjøpe dem, men hvis tygon er bedre så tar jeg seff dem.... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Flipper alle hvis jeg nevner at jeg har brukt Biltemas PVCslanger i et kjølesystem??? var egentlig ganske fornøyd Neida. Har brukt det selv! *grin* @ Kimus: Man får som regel det man betaler for. Prisforskjellen er jo stor, men jeg tviler ikke et sekund på at Kuriyama er like god i praksis som Tygon er. Man får jo også kjøpt noe som heter Clearflex. De skal koste omtrent halvparten av Tygon, men skal være like gode. Jeg bruker selv disse nå og er meget godt fornøyd. Forøvrig kan nok den høye prisen på Tygon forklares med en ting: Det et kjent produkt som brukes både i romfart og medisin. Slikt holder prisene oppe... Lenke til kommentar
drbass Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Blir noen sure på meg når jeg forteller at jeg har en blanding av grønne pvc slanger waterchill slanger og noen andre typer slanger i samma vannkjølingsslynge? Måtte nemlig dette fordi jeg har mange forskjellige dimensjoner osv :grine: Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 vilke slanger er brukbare på water chill?skal bygge om systemet mitt ved å flytte radiator ut av kabinettet. er det mulig å bruke mykere slanger enn pvc? virker litt skummelt med de hurtigkoblingene.. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg ahr 2 knekker på mine slanger fra biltema, virker som om det ikke hindrer noe! Virka faktisk som jeg fikk litt lavere temp, faktisk :S sikkert noe med vanngjennomstrømninga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå