Borger___ Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Wi-fi knappet har låst seg helt på avslådd så går ikke ann å slå på wi-fi lengre. Blir tvungen til å bruke mobilnett. Noen med erfaringer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Tilbakestill telefonen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Skjedde med min iPhone 4S også. Er sannsynligvis ødelagt. Prøvde alt. Det som derimot fikk den til å fungere igjen var at jeg la den i en plastpose i fryseren i X antall minutter, før jeg brukte hårføner på antenne-området for å få den på plass. Derimot er dette bare en fiks som fungerer nå, den kan bli ødelagt igjen. Har du garanti ville jeg sendt den inn. Dette er selvfølgelig etter du har prøvd å tilbakestille den. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Skjedde med min iPhone 4S også. Er sannsynligvis ødelagt. Prøvde alt. Det som derimot fikk den til å fungere igjen var at jeg la den i en plastpose i fryseren i X antall minutter, før jeg brukte hårføner på antenne-området for å få den på plass. Derimot er dette bare en fiks som fungerer nå, den kan bli ødelagt igjen. Har du garanti ville jeg sendt den inn. Dette er selvfølgelig etter du har prøvd å tilbakestille den. Takk for tips, dog ligger fryseboksen ganske langt nede på lista over ting jeg kommer til å prøve Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Med tilbakestill mener dere å holde inne hjem+av/på knapp i 10 sek. ? Gjorde det å det ble ikke bedre.. Hva er neste steg? Resette til fabrikkinstillinger? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Tilbakestilling mener jeg å fabrikkinnstilling ja. Sletta alt av innstillinger osv. Det er ikke sikkert det funker, bare sånn at du er klar over det. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Tilbakestilling mener jeg å fabrikkinnstilling ja. Sletta alt av innstillinger osv. Det er ikke sikkert det funker, bare sånn at du er klar over det. Ok, tilbakestilling er bare en re-start av telefon (mister ingenting) , som man typisk gjør om den låser seg el. http://support.apple.com/kb/HT1430?viewlocale=no_NO Neste blir å sette tilbake til fabrikk instillinger, antar det blir den som heter: "slett alt innhold og alle instillinger" under generelt.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Okei, men på folke munn så sier man bare tilbakestill telefonen. Merkelig, for så vidt, at Apple kaller det å slå av en telefon det samme som å tilbakestille telefonen. For ingenting blir tilbakestilt ved å slå den av på den måten.. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Valgte "slett alle instillinger" (ikke slett alt innhold) , men det funket ikke, wifi fortsatt i ustand. Hva gjør en da, må vel bare sende den inn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Slett alt innhold og alle innstillinger, ev en nullstilling fra iTunes, er tilbakestilling til fabrikkinstillinger. Ta backup først. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Slett alt innhold og alle innstillinger, ev en nullstilling fra iTunes, er tilbakestilling til fabrikkinstillinger. Ta backup først. Men logisk sett, burde ikke sletting av innstillinger vært nok (wifi er jo en innstilling) , hvorfor burde sletting av innhold (bilder, kontakter) fungere? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Vanskelig få vite, men som regel så kan det funke. Jeg lover ikke at det funker, for når jeg opplevde samme problem så hadde antenna blitt ødelagt. Så det var ikke mulig for meg å fikse den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå