tomsen1 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hei. jeg har fått med meg at dersom du stryker tilsammen 60 studiepoeng så vil du ikke få mer stipend eller lån før du har bestått noen av fagene som du har starta på. Jeg lurer på hva som skjer med pengene som vi allerede har fått før man har stryket tilsammen 60 studiepoeng? Og hva skjer dersom man tar kun ett semester og stryker alle fag som tilsvarer 30 studiepoeng? blir det bare gjort om til studielån? Lenke til kommentar
Quaric Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Dersom du stryker i fagene vil pengene ikke bli omgjort til stipend, de blir bare værende som lån inntil du har bestått fagene. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Hei. jeg har fått med meg at dersom du stryker tilsammen 60 studiepoeng så vil du ikke få mer stipend eller lån før du har bestått noen av fagene som du har starta på. Dette er ikke helt riktig. For det første kan du ligge til og med 60 poeng bak, og fortsatt få støtte. For det andre er det ikke et krav om at du skal bestå de emnene du fikk støtte for å ta. Du kan ta noen andre i stedet. Endret 1. august 2014 av Horrorbyte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå