mobilen.no Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Vi lo godt da bestemor holdt kameraet feil vei. Nå gjør alle det.Nå vet alle hva en selfie er Lenke til kommentar
Populært innlegg Mala Skrevet 1. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 1. august 2014 Jeg scrollet nedover VG her en dag, "Ta en solfie, vinn en selfiestang" Da lukket jeg stille og rolig igjen macbooken og gikk ut. Nå får det være nok. 18 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Ron Perlman noen?. 7 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Folk har da tatt bilder av seg selv så lenge det har eksistert kamera. Hvorfor må det få et teit navn først nå? 7 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Folk har da tatt bilder av seg selv så lenge det har eksistert kamera. Hvorfor må det få et teit navn først nå? Det er vel fordi vi lever i en såpass travel hverdag at vi ikke har tid til å si eller skrive selvbilde Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Skulle ønske det ordet forsvant. Samme med Life hacks. Fordummende. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Skulle ønske det ordet forsvant. Samme med Life hacks. Fordummende. same med "hackere" som blir brukt til alt no til dags Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Det er vel fordi vi lever i en såpass travel hverdag at vi ikke har tid til å si eller skrive selvbildeSelvportrett. Selvbilde er noe annet. En ting er ordet i seg selv, som oppstår grunnet stadig internasjonalisering, noe annet er det faktum at folk gidder. Sukk, "trend" er vel bare et annet ord for kollektiv idioti. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Det er vel fordi vi lever i en såpass travel hverdag at vi ikke har tid til å si eller skrive selvbildeSelvportrett. Selvbilde er noe annet. En ting er ordet i seg selv, som oppstår grunnet stadig internasjonalisering, noe annet er det faktum at folk gidder. Sukk, "trend" er vel bare et annet ord for kollektiv idioti. Selvportrett var jo selfølgelig det jeg mente Lenke til kommentar
EastWest Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg scrollet nedover VG her en dag, "Ta en solfie, vinn en selfiestang" Da lukket jeg stille og rolig igjen macbooken og gikk ut. Nå får det være nok. hæ? Lenke til kommentar
G Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Sjølknips, selvknips. Øøøh. Er det narkotika du sikter til? https://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=knips%20narkotika Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg scrollet nedover VG her en dag, "Ta en solfie, vinn en selfiestang" Da lukket jeg stille og rolig igjen macbooken og gikk ut. Nå får det være nok. hæ? Akkurat. 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Selve ordet... det er en spesifisering av selvportrett, en avgrensning. Ser ikke problemet med slikt; mer presise beskrivelser. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Sjølknips, selvknips. Øøøh. Er det narkotika du sikter til? https://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=knips%20narkotika Hørte sjølknips på radioen. Lenke til kommentar
G Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Sjølknips, selvknips. Øøøh. Er det narkotika du sikter til? https://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=knips%20narkotika Hørte sjølknips på radioen. Høres ut som å sette et skudd på seg selv, spør du meg. Bare at man kanskje spiser det istedetfor. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Selfies er aldri kult. Aldri. 1 Lenke til kommentar
smartingen99 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) JA VEL SELFIE ER ET KULT BEGREP HVA ER SÅ MORSOMT MED AT FOLK KAN DET? idiotisk mediedekning på "selfietrenden" Endret 6. august 2014 av smartingen99 Lenke til kommentar
Nekoz Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Åh HERREGUD!!! Kva er vitsen med selfier. Skjønner ikkje meningen av det. Har aldri tatt en selfie og vil aldri ta en. Selfies er aldri kult. Aldri. amen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg