Prince_ Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hei, trenger litt informasjon rundt kjøreseddel for persontransport mot vederlag. Hva sjekker legen i legeattesten? Er det urinprøve? Lenke til kommentar
Prince_ Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Vil de sjekke etter spesielle rusmidler ? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Eg er usikker på nøyaktig kva som blir sjekka, men misbruk av rusmiddler er eit eige punkt i helseattesten der ein også ser på eventuelle abstinenssymptomer. Det er også eit eige felt for misbruk av medikamenter (narkotika kommer under denne). Dei tester nok ikkje for alt, men eg veit at blant anna bruk av steroider gjer at du ikkje får godkjent helseattesten (pga aggressivitet og dårlig impulskontroll). I tillegg så sjekker legen også generelle helsemessige ting som hjerte og lunger, syn og eventuelle andre medisinske ting som kan gjere deg uegna som sjåfør. Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Vet ikke hva du er redd for, men om det er misbruk av sterkere rusmidler håper jeg det blir oppdaget. Lite interessert i å få en trailer med sjåfør på amfetamin abstinenser i fronten. 2 Lenke til kommentar
Øyvind B Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Hei, trenger litt informasjon rundt kjøreseddel for persontransport mot vederlag. Hva sjekker legen i legeattesten? Er det urinprøve? Endret 10. august 2014 av Øyvind B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå