vidartveite Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hei Har fint lite greie på bil, og da mener jeg fint lite.Men Toyotaen min, Avensis 2008 lyste opp som et julebord her om dagen. Både motorlampe, VSC og trc off lampen lyser nydelig opp i en ellers så mørk bil. Min venn Google har kommet med forslag på at EGR ventilen kan være tett. Er det noen andre som har hatt likende feil?Og er det en enkel sak og rense denne selv? Husk på at du snakker med en som vet hvor oljen og spylervæsken skal etterfylles - That's it. Har bestilt time på verksted for å få en dignose, problemet er bare at det er en god stund til. Da jeg har en sprekkeferdig kone, venter tvillinger, så kunne det være greit å ha en bil som klarer å passere en liten bakke om tiden skulle være inne. Satser på noen velvalgte ord fra noen bedre bilkyndige her inne.På forhånd takk. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Fungerer bilen som normalt når du kjører eller har du noen andre symptomer som fusking? Lenke til kommentar
vidartveite Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Fungerer bilen som normalt når du kjører eller har du noen andre symptomer som fusking? Den fungerer normalt, med unntak av kraften, dvs ingen fusking. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Skaff deg tilgang på feilsøkingsutstyr til bilen og se hvilken feilkode som er registrert. Jeg har en OBD som kommuniserer trådløst med smarttelefonen min og som jeg kan diagnostisere med. Da får du vite nøyaktig hva som er feil. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Hvis du har kasko med leiebil, skaff det. Eller få lånt en bil, så du i alle fall har noe du VET fungerer. EDIT: så lenge det ikke er noe som lyser rødt kan du greit kjøre med bilen, men det er jo en grunn til at den har gått i nødmodus/nødprogram. Endret 1. august 2014 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå