Gå til innhold

Nå kan du prøve en helt anonym pratetjeneste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd denne og kan svare på om den kan erstatte Skype? Hvordan er samtalekvaliteten? Har den filoverføring?

Det spørs hva du legger i 'erstatte Skype'. Bleep har ikke spill eller tegnebart, og jeg håper den aldri får det. Chat og voice fungerer ganske bra så langt. Skype kvalitet med voice er det ikke, men kanskje på sikt.

Husk at dette er en proof of concept som er lansert for å teste ut teknologien. Det regnes som pre-alpha, dvs at det er mye som mangler. Det er ikke meningen at det skal dømmes av brukere, men testes ut. Sikkerheten er ikke ordentlig på plass en gang.

Det spesielle med Bleep som vil tiltrekke folk er både sikkerheten og at den er distribuert. Det er ikke et 'system' som kan stenges ned, og det er nok mye som skal til for å fange opp dine meldinger. Veldig interessant, og så langt verdt ventetiden (for de som har ventet).

Endret av joebush
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg bruker fortsatt TrueCrypt daglig. enn så lenge fungerer den gamle helt fint, og så langt jeg vet er den like sikker som alltid? Men skulle jo gjerne sett at den ble videreutviklet...

Vil tro TrueCrypt blir knekket en dag, og da er det ikke lengre sikkert. Bruker det selv og, men i framtiden kommer det ikke til å være sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...