janwilli Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Lindesnes fyr 30-07-2014 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Perfekt bruk av HDR. Det er slik det skal gjøres. Et dramatisk og flott bilde ble resultat. Nydelige farger og en særdeles fin stemning! Ekstra pluss for snorrett horisont! Mvh, Walter Lenke til kommentar
janwilli Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Perfekt bruk av HDR. Det er slik det skal gjøres. Et dramatisk og flott bilde ble resultat. Nydelige farger og en særdeles fin stemning! Ekstra pluss for snorrett horisont! Mvh, Walter Takk for tilbakemelding. Det vanskeligste med HDR og tonemapping er kanskje å begrense seg og ikke dra for hardt i spakene. Men etter din smak (og min) så var vel dette passe da :-) Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Takk for tilbakemelding. Det vanskeligste med HDR og tonemapping er kanskje å begrense seg og ikke dra for hardt i spakene. Men etter din smak (og min) så var vel dette passe da :-)Ja, så absolutt! Midt i blinken når det gjelder "spaker". HDR skal ikke "synes" i den forstand at den etterlater for mange "tell-tales" eller artefakter (som det heter på Nynorsk...!), men være et verktøy for å få frem hele spekteret av lys / skygge. Det er nå min mening. Dette er "veggmat". Mvh, Walter Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Nydelig bilde. Mvh. Rune 1 Lenke til kommentar
nutini Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Lekkert ! Og eksponeringen sitter som et skudd slik jeg ser det. Arvid. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Veldig bra HDR. Et behagelig lys, og flotte farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg