hightow Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Vurderer å anskaffe meg ny ruter som jeg har tenkt å veggmontere ved siden av altibox-hjemmesentralen. Har sett litt på Asus sin RT-AC66u som jeg har forstått kan monteres på vegg, ettersom det ikke er strøm/kabel-uttak på baksiden. Vil det oppstå ventileringsproblemer med å klaske denne opp på veggen? Og finnes det brakett for å få den opp på veggen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Du kan jo få noen til å printe en brakett.Du bør ha luft under boksen (altså bruke en brakett ol.). Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg har hatt en slik montert på veggen UTEN brakett i rundt et år nå uten problemer. Lenke til kommentar
Evasion638 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Det som er laget for å monteres på veggen, har kjøling nok fra forsiden, og sidene. Man kan også bruke brakett, det velger man selv. Hvis ruteren blir veldig varm går ytelsen ned. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Mener å huske fra dokumentasjonen på noen av Asus-ruterne at det også stod at det ytelsesmessig var anbefalt med en viss avstand til vegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå