Herr Thorsen Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Ledelsen bekrefter at én enhet i nytt materiale og én med stor skjerm snart lanseres.Nye toppmodeller fra Samsung Lenke til kommentar
Mats2468 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Samsung Galaxy Note 4 kommer til å bli ett av verdens beste mobiler noensinne, har lest alt av ryktene som flyr i avisene om den nye Samsung modellen, og det ser ut tilat denne kommer jeg til å kjøpe umiddelbart 2 Lenke til kommentar
ss1108 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Noen som vet om noen av disse mobilene får den nye funksjonen med at alle appene "sier hallo" samtidig istedenfor hver for seg? Det skal jo lede til at batteriet varer mye lengre da dvalemodus blir avbrutt mye sjeldnere Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hvor mange topmodeller har de egentlig? 1 ny vær måned? 2 Lenke til kommentar
Mats2468 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 De pleier å ha 2-3 toppmodeller vært år 2 Lenke til kommentar
Karl M Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hvor mange topmodeller har de egentlig? 1 ny vær måned? De har en toppmodel hvert år av mobil. Akkurat som iPhone. De har også en toppmodel i året av phablet(note) 2 Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hvor mange topmodeller har de egentlig? 1 ny vær måned? De har en toppmodel hvert år av mobil. Akkurat som iPhone. De har også en toppmodel i året av phablet(note) Ok, så de 35 forskjellige utgavene av topmodellene teller ikke? 1 Lenke til kommentar
Megatrond Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Galaxy Prime/Alpha/F med 720p? Hadde egentlig regnet med at Samsung også ville klinke til med 1440p, og hvertfall ikke mindre enn 1080. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Galaxy Prime/Alpha/F med 720p? Hadde egentlig regnet med at Samsung også ville klinke til med 1440p, og hvertfall ikke mindre enn 1080. Tro meg, det er helt bortkastet. Sitter med en Xperia Ultra i hånda nå, som "bare" har 1080p fordelt utover hele 6.44". Det er helt umulig å skille pikslene. Høyere oppløsning enn 1080p på en mobil er intet annet enn bortkastet batteri og prosessorkraft. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Lurer på om de har planer om å fjerne litt bloatware, så kanskje telefonene blir brukbare. 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Gleder meg vilt til den nye note'en kommer I alle fall... Det tror jeg blir en sikker vinner 2 Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Lurer på om de har planer om å fjerne litt bloatware, så kanskje telefonene blir brukbare. Om du virkelig mener de er ubrukelige i dag så tviler jeg på du blir fornøyd 1 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Samsung Galaxy Note 4 kommer til å bli ett av verdens beste mobiler noensinne, har lest alt av ryktene som flyr i avisene om den nye Samsung modellen, og det ser ut tilat denne kommer jeg til å kjøpe umiddelbart Hvis man skal stole på alt man leser om rykter, kommer man til å bli fryktelig skuffet. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Samsung Galaxy Note 4 kommer til å bli ett av verdens beste mobiler noensinne, har lest alt av ryktene som flyr i avisene om den nye Samsung modellen, og det ser ut tilat denne kommer jeg til å kjøpe umiddelbart Hvis man skal stole på alt man leser om rykter, kommer man til å bli fryktelig skuffet. En Galaxy Note (telefon) release har ALDRI skuffet meg og mange andre som har / eier en Galaxy Note phablet, og det kommer neppe til å bli noen skuffelser i fremtiden heller for oss. Selv om mange av ryktene kanskje er litt på kanten, så blir jo aldri en ny release av telefonen noen skuffelser uansett om du skulle tro det. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Flott! Er ikke lenge til bindingstiden min går ut nå xD Lenke til kommentar
SweetDollarTee Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Haha, hva skal de gjøre nå? Gå fra Snapdragon 801 til 805, med 0,001 ghz speed bump? Ingen bryr seg om hastighet lenger. Eller, på android må man det, når menyen lagger uansett hva som helst 2 Lenke til kommentar
FB.6160786491 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Hvor mange topmodeller har de egentlig? 1 ny vær måned? De har en toppmodel hvert år av mobil. Akkurat som iPhone. De har også en toppmodel i året av phablet(note) Ok, så de 35 forskjellige utgavene av topmodellene teller ikke? Du tenker kanskje på ulike modeller med forskjellig minnestørrelse, og frekvensbånd slik som Apples telefoner også kommer med 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg