AnonymDiskusjon Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hei I mai-juni begynte jeg plutselig å miste masse hår… MER enn normalt. Det er ikke snakk o et par hårstrå eller 50, men vi snakker en håndfull… drar hånden gennom håret, og jeg drar ut med unormalt mange hårstrå… det er helt forferdelig. hadde tykt hår før, nå? halvparten... har googlet rundt, og ser dt kan være mange årsaker. vel, for noen år siden begynte jeg å bli syk. fikk spiseforstyrrelser og ble kraftig undervektig. men i den perioden hvor jeg var syk, mistet jeg ikke hår. den perioden var også en veldig stressende tid med mye frusrasjon,depresjon osv. kan dette være årsaken? men har også hørt at hår skiftes ut vært 7ende hår.. og vel, senest i kveld, faktisk for et par minutter siden, dro hånden gjennom håret… det falt av masse hår. MASSE… hva skal jeg gjøre? tror ikke b vitamin tabl. hjelper akkurat. :'( Hilsen J 19 Anonymous poster hash: 42135...5aa Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 hva med å dra til legen? 2 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Du har ikke dratt til legen enda?? 2 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Det er ikke så mye annet å gjøre enn å dra til legen altså. Ring/bestill time hos fastlegen og si at det haster, der får du hjelp. Eventuelt så kan du snakke med foreldrene dine som kan hjelpe deg dersom dette er vanskelig! Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg begynte å miste håret på barneskolen, legen mente jeg hadde alopecia i en form, var uansett ikke noe å gjøre med den gangen. Mister i perioder alt og var skallet, men de siste årene har jeg hatt Ok med hår, men det vokser supetsakte, kanskje 1cm i kvartalet. Anbefaler å dra til legen og kanskje en hudspesialist, men utifra hva jeg har lest opp igjennom er det ikke veldig mye som virker mot hårtap. Nå er jeg gutt, så sånn sett lettere for meg, håper det ordner seg for deg, kan jo være at det kommer av noe som kan ordnes ☺ Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 vel, for noen år siden begynte jeg å bli syk. fikk spiseforstyrrelser og ble kraftig undervektig. men i den perioden hvor jeg var syk, mistet jeg ikke hår. den perioden var også en veldig stressende tid med mye frusrasjon,depresjon osv. kan dette være årsaken? Ja. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 </mod/> Ok. Da stenger vi denne tråden! </mod/> Anonymous poster hash: a6c7c...50c Lenke til kommentar
sby89 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Spiseforstyrrelser og hårtap har sammenheng. Har du fortsatt et anstrengt forhold til mat, så kanskje du må starte der? Vet om en organisasjon som kan være aktuell: http://www.xtube.com/watch.php?v=BID8J-S519-#.U-Sr70gbEmU Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå