Mazeking Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Er ikke lengre Wii U basic å få tak i? På prisguiden.no står nå Wii U basic som utgått. Er det kun premium som gjelder nå? Hvor får man tak i Wii U billig for tiden? Synes faktisk prisen har gått opp på denne i det siste.... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Ser ikke sånn ut, Elkjøp kaller den i hvert fall et "utgått" produkt, og finner den ikke på noen av de andre nettbutikkene heller. Mener også jeg leste en artikkel for en stund siden om at Wii U Basic var i ferd med å forsvinne fra butikkhyllene, at butikkene heller vil selge bare Premium. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Kjøp brukt. Flere gode deals på finn. Selv kjøpte jeg ny til 2490,- med Mario kart (premium). Grei deal det og. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Følg med i tilbudsaviser. Har sett MK8-bundle til 2300kr. Selv kjøpte jeg premium for 2000kr i fjor. Eller som nevnt over; finn. Bør være mulig å finne en god deal der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå