Stimann Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Vet ikke helt hvor jeg skal sette denne tråden, så prøver her. Er det noen som kan hjelpe meg med å lage/redigere et bilde for meg? Jeg ønsker meg et bilde som kan passe til Twitter-toppbildet. Twitter anbefaler dette: Anbefalt størrelse: 1500 x 500 Maksimal filstørrelse: 5MB Det jeg ser for meg er todelt: På venstre side vil jeg ha et Liverpool-bilde: På høyre side vil jeg ha bilder av logoene til bandene jeg linker til. Jeg vil ha dem under hverandre og at de dekker hele høyre side (håper ikke dette var veldig rotete forklart ) Logo 1: (Kun logoen og den svarte bakgrunnen) Logo 2: Logo 3: Logo 4: Logo 5: Håper noen har mulighet til å gjøre dette for meg Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Tenker du noe slik som dette? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Tenker du noe slik som dette? logo.jpg Ja, bare at bandlogoene skal dekke hele høyre side. Venstre og høyre side skal være like store Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå