moby_duck Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg kjøpte ett års abonnement på Private Internet Access, som gikk ut tidligere i sommer, og er på utkikk etter ny VPN. Bruker først og fremst VPN for Netflix og Pandora, altså nettsider jeg åpner via en nettleser. Problemet med PrivateInternetAccess er at all internettrafikk går via VPN-serveren, slik at hvis jeg skal slå på musikk når jeg f.eks. er midt i et online-spill eller er i en skype-samtale, så blir jeg logget ut. Noen som vet om en VPN-tjeneste som tilbyr en browser extension eller en annen måte å velge hvilke programmer som skal sende trafikk gjennom VPN-serveren? Gratisprogrammer med trege servere er uaktuelle, ettersom jeg bruker VPN mye til å se på film og er opptatt av høy oppløsning. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Fines mange. Jeg bruker ProxMate til Netflix. funker fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Jeg kjøpte ett års abonnement på Private Internet Access, som gikk ut tidligere i sommer, og er på utkikk etter ny VPN. Bruker først og fremst VPN for Netflix og Pandora, altså nettsider jeg åpner via en nettleser. Problemet med PrivateInternetAccess er at all internettrafikk går via VPN-serveren, slik at hvis jeg skal slå på musikk når jeg f.eks. er midt i et online-spill eller er i en skype-samtale, så blir jeg logget ut. Noen som vet om en VPN-tjeneste som tilbyr en browser extension eller en annen måte å velge hvilke programmer som skal sende trafikk gjennom VPN-serveren? Gratisprogrammer med trege servere er uaktuelle, ettersom jeg bruker VPN mye til å se på film og er opptatt av høy oppløsning. Dersom du er på utkikk etter en måte å skaffe amerikanske Netflix er det jo bare å bruke Hola!, eller annen gratisvare? Og til det siste du skrev; det er egentlig tullball. Selv har jeg brukt ulike DNS'er på PS3en min, uten at det har hatt noe å si på kvaliteten. Endret 31. juli 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 Fines mange. Jeg bruker ProxMate til Netflix. funker fint. Takk, skal prøve. Jeg kjøpte ett års abonnement på Private Internet Access, som gikk ut tidligere i sommer, og er på utkikk etter ny VPN. Bruker først og fremst VPN for Netflix og Pandora, altså nettsider jeg åpner via en nettleser. Problemet med PrivateInternetAccess er at all internettrafikk går via VPN-serveren, slik at hvis jeg skal slå på musikk når jeg f.eks. er midt i et online-spill eller er i en skype-samtale, så blir jeg logget ut. Noen som vet om en VPN-tjeneste som tilbyr en browser extension eller en annen måte å velge hvilke programmer som skal sende trafikk gjennom VPN-serveren? Gratisprogrammer med trege servere er uaktuelle, ettersom jeg bruker VPN mye til å se på film og er opptatt av høy oppløsning. Dersom du er på utkikk etter en måte å skaffe amerikanske Netflix er det jo bare å bruke Hola!, eller annen gratisvare? Og til det siste du skrev; det er egentlig tullball. Selv har jeg brukt ulike DNS'er på PS3en min, uten at det har hatt noe å si på kvaliteten. Jeg bruker hola for tiden, men den er treig. Tar lang tid å koble til serveren, og jeg får svært begrenset nedlastingshastighet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 DNS-er vil ikke ha noen effekt på streaminghastigheten, men proxyer/vpn-er har en effekt da trafikken her vil gå igjennom tjenestene, Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 ProxMate fungerer fint, som nevnt over. Selv har jeg også brukt Stealthy (Kun testet i Firefxox) for å kunne bruke Pandora. Fungerte ypperlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå