camp1ngvogn Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hei, skal kjøpe bruktbil i 100 000 - 150 000 kroners klassen. Er optatt av at bilen jeg velger er kjent for få feil, og ikke sykelig dyr å få tak i reservedeler til. Tenkte på 2009 modell eller nyere, og innenfor den prisklassen jeg tenker så virker Toyota Auris og Ford Fiesta som greie alternativ? Synes personlig at Fiesta ser litt bedre ut, men om folk har erfaring på hvilke av de to som er å foretrekke setter jeg pris på litt hjelp. Har forøvrig ikke låst meg til akkurat de to bilene, så om noen har tips til bil i samme størrelse setter jeg pris på det. Viktigste er at bilen er kjent for få feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Nå er ikke japanerne noe kjent for å ha billige reservedeler som du nevner. Fiesta er en bra bil det, volkswagen polo og opel corsa er også gode alternativer her. Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Forøvrig er Auris en klasse over i størrelse. Dersom du vil ha noe på størrelse med en Fiesta fra Toyota, blir det vel en Yaris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå