tomme86 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Klarner Opp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RBoysen Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Dette kunne hengt på min vegg Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Flott, rett og slett:-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hvis du vil øke dybdesuget i bildet så kapp deg ned så himmelen utgjør omtrent 1/3 av bildet som er grunnregelen. Scroll deg og dekk til mer og mer så vil du kjenne på følelsen hvor det er riktig å kutte. Da vil du antagelig få et liggende rektangel der steinen blir det dominerende i bildet hvilket den fortjener - og ikke himmelen. Ikke umulig du kan ta litt nede i tillegg og få et enda bredere format. Jeg tror du har flere likandes versjoner i dette bildet så prøv deg fram. Jeg vil ikke nøle med å kalle bildet et kunstbilde med forbedringspotensiale. I dette bildet kommer lang lukkertid til sin rett i motsetning til på rennende vann. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg