Gå til innhold

[Løst] Samsung NP915S3GI win 8 problemer

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte meg en Samsung NP915S3GI i går. Denne laptopen er fra august i 2013 og stått som utstillingsmodell i en butikk. Det ble kjørt en recovery på denne før jeg tok den med hjem. Fikk satt den opp sånn ca som jeg har lyst til når jeg kom hjem. Måtte sette meg litt inn i Windows 8 først bare da dette var helt nytt for meg.

Men det som skjer når jeg prøver å oppdatere Windows er at ved slutten når alle oppdateringene har blitt kjørt inn og den skal akkurat til å bikke 100% fullført får jeg beskjed om at det er feil med konfigureringen av nye oppdatering og at maskinen tilbakestilles. Sånn blir den bare stående også. Selv etter 2 timer hadde det ikke skjedd noe. Endte til sist med at jeg fikk trykka og ordna litt slik at jeg fikk den tilbake til sånn den var når jeg fikk den.

Har prøvd å kjøre inn oppdateringene 6-7 ganger nå. Både en og en og alle i sammen og resultatet er det samme hver gang. Noen som har noen forslag på hva dette kan være da jeg ikke greier å finne noen andre med samme problemet.

Annen info dere trenger så skrik ut. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ute for det samme forrige uke da jeg kjørte recovery på en Asus laptop. Fikk beskjeden om at det var feil med konfigureringen av nye oppdatering og at maskinen tilbakestilles. Det tok laaaang tid, men vet ikke hvor lenge fordi jeg lot den stå mens jeg gjorde noe annet. Men når den til slutt var ferdig, og etterpå lastet ned nye oppdateringer så gikk alt som det skulle og maskinen funker som det skal i dag.

Lenke til kommentar

Har som skrevet over prøvd en del ganger allerede og det samme skjer hver gang. Men jeg har ikke orket å vente i flere timer på at ting skal tilbakestilles. Litt for dårlig tålmodighet til sånt... Så må jo si jeg lurer veldig på hva problemet kommer av og hva jeg skal gjøre for å få oppdatert maskinen. En del apper osv som ikke funker med tanke på at den ikke får oppdatert til 8.1. Prøve meg på Samsung support i morra. Kanskje de kan ha noen formening om hva som gjør det.

Lenke til kommentar

Hva med litt mer tålmodighet..? ;) Bedre å la den jobbe lenger enn å bruke masse tid på å prøve det samme mange ganger (synes jeg). Hvis problemet er det samme som hos meg, så kunne du la den jobbe over natta for å se om den blir ferdig?

Lenke til kommentar

hehe ;) jeg kan jo prøve å gi det ett lite forsøk. hadde jo vært greit å fått den til å virke som den skal. skal prøve å kjøre inn oppdateringene nå og så skal vi se hva som skjer. Mulig det kanskje kan virke?! håper jeg får det til i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...