smort1 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Admiralene kommer snart! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Her synes eg du har truffe innertiar! Skarpt med nydelege fargar! Meget bra dette Svein Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 Her synes eg du har truffe innertiar! Skarpt med nydelege fargar! Meget bra dette Svein Takker så mye, Magnar! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Når Magnar sier innertier så henger jeg meg bare på for macro er ikke mitt felt da jeg foretrekker tele og litt avstand på slike motiver. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Når Magnar sier innertier så henger jeg meg bare på for macro er ikke mitt felt da jeg foretrekker tele og litt avstand på slike motiver. Roar Takker, Roar! Macro er nok ikke det jeg holder på med mest, men akkurat disse sommerfuglene pleier å dukke opp på sensommeren hvert år, lokalisert til akkurat denne Høstbergknappen. M.a.o. enkelt å komme ganske nært. Skal prøve med tele også i år! Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Nydelig motiv Svein. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Nydelig bilde! Takker, TCL... ! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Nydelig motiv Svein. Takker, Kai Petter! Lenke til kommentar
nutini Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Fargerikt og flott bakgrunn kledde denne sommerfuglen godt. Arvid. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Fargerikt og flott bakgrunn kledde denne sommerfuglen godt. Arvid. Takker så mye, Arvid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg