Morgens Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 OK, årets dårligste overskrift. La meg forklare problemet: Skal kopiere .mp3 til USB-disk til bilen, vil gjerne se hvor mange GB jeg har valgt - slik Itunes gjør. :-) Alt ligger i system ala dette: ABBA Album 1 Album 2 Beatles Album 1 Album 2 osv. Noe ala Norton Commander (i gamle dager) hvor jeg relativt enkelt kan velge mapper og fortløpende se størrelsen. Nå har jeg skrudd på "kryssbokser" for å velge mapper og ser på "Egenskaper". Finnes det noen enklere måte å velge kataloger på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Merk mappene og trykk alt+enter. Samme som egenskaper, men kanskje litt lettere. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 For grafisk representasjon av mappe og filstørrelse så kan det være verdt å ta en kikk på følgende programmer: Windirstat Treesize free (begrensning: viser ikke filer og mapper på nettverksmapper) JDiskReport I tillegg så vil jeg anbefale å installere Teracopy for kopiering av store datamengder da denne kan verifisere at filene er kopiert riktig. 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Total Commander. Er organisert på samme måte som gode gamle Norton Commander. Trykk på mellomrom for å vise hvor stor mappen er. http://www.ghisler.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå