skrujern123 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Hei:) har en iphone 4s jeg kjøpte for et år siden, den begynte plutselig og ikke alltid ville lade skikkelig, deretter røyk Wi-Fi'n og nå vil den ikke lade i det hele tatt, (svæært sjelden, den lader alltid 3-6% hvis den er slått av fra før) har skaffa meg ny telefon etterpå (LG nexus5) men har jo en del bilder innpå iphone som jeg vil ha, har ikke WI-fi, så får ikke overført via der, har heller ikke mobilt nett, står bare ''SEARCHING'' hele tiden.. (ja, har sim kortet i) og kabelen til PC fungerer bare i et par minutter så mister den signalet, (prøvd forskjellige kabler) prøvde å Resete til fabrikkinstillinger også, MEN da trenger du faen meg wi-fi ellr 3g da også, ser ingen løsning her (utenom å sende den til reperasjon i utlanding for egen regning ettersom det ikke er forsikring, og kjøpte den fra et firma som ikke lenger eksisterer..;p) noen som har noen lure forslag? takker for svar Edit: har også prøvd recovery mode, PCn finner ikke telefonen.. Endret 31. juli 2014 av skrujern123 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 koblet ledningen i pc'en og overføre bildene til pc? Lenke til kommentar
skrujern123 Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 koblet ledningen i pc'en og overføre bildene til pc? Prøv det, men den mister signalet etter noen minutter, rekker ikke overføre noe som helst nesten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Har du sjekket kabelen for brudd? Kan du se noen fysiske skader på kortet i telefonen? Lenke til kommentar
skrujern123 Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 prøvd forskjellige kabler, og kortet ser ganske fint ut, ingenting fysisk sett fra utsiden, er det mulig å få skrudd opp det der uten å rive av noe lim og dritt? ser 2 dritsmå torx skruer under som kanskje er for å ta ut underdelen Lenke til kommentar
skrujern123 Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 men regner med at det er noe annet, for hvis telefonen er avslått, har den signal fra kabelen og lader alltid, men når den er på, så vil den ofte ikke lade, så tror ikke det er noe brudd på lederne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hmm. det var en ukjent feil for mitt vedkommende. Har du siste Ios oppdatering? Skru den av og lad den fult opp og prøv pc'en igjen, prøv også en annen usb kontakt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Om du har resatt telefonen til fabrikkinstillinger, så har du jo allerede slettet bildene \ innholdet på telefonen.. Leverer du den inn til reparasjon, blir den mest sannsynlig swappet inn i en ny. Lenke til kommentar
skrujern123 Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Om du har resatt telefonen til fabrikkinstillinger, så har du jo allerede slettet bildene \ innholdet på telefonen.. Leverer du den inn til reparasjon, blir den mest sannsynlig swappet inn i en ny. har ikke resetta den, kan ikke det engang. levere inn til reperasjon er ikke aktuelt. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) [..] noen som har noen lure forslag? takker for svar [..] Får prøve meg med noen forslag jeg også da, er vel derfor vi er her. Slik jeg har forstått det er målet og få ut bilder osv. Du brukte ikke tilfeldigvis Apple's bildestrøm a? Om ikke, finn en som vil låne deg en gammel 4S og sett hovedkortet over i den, hent ut data og bytt tilbake, om det ikke er hovedkortet som er gåent da, for da er nok løpet kjørt, guider ligger på YouTube. Eller ta den til et lokalt verksted som kan gjøre den jobben, mot betaling. [..] prøvde å Resete til fabrikkinstillinger også [..] Edit: har også prøvd recovery mode, PCn finner ikke telefonen.. Det er ingen god ide dersom målet var og få ut bildene med mindre du har en backup med dem lagret en plass. Begge delene tømmer iPhone fort for bruker data, som bilder. [..] er det mulig å få skrudd opp det der uten å rive av noe lim og dritt? ser 2 dritsmå torx skruer under som kanskje er for å ta ut underdelen Nei, det er ikke noe lim der, om du kan forvente dritt vil være avhengig av hvor du har oppbevart telefon. Skruene under minner om torx, men det er en "Pentalobe" sikkerhets skrue. Skrur du de ut, kan du ta av glassplaten på baksiden. Skrutrekkeren selges på Ebay til under tiern, og med gratis (men ofte treg) frakt. Finnes nok å få kjøpt her til lands også. Der bak ser det for øvrig slik ut. Litt usikker på hva du hadde tenkt til å gjøre der bak? Endret 6. august 2014 av esoteric Lenke til kommentar
skrujern123 Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 [..] noen som har noen lure forslag? takker for svar [..] Får prøve meg med noen forslag jeg også da, er vel derfor vi er her. Slik jeg har forstått det er målet og få ut bilder osv. Du brukte ikke tilfeldigvis Apple's bildestrøm a? Om ikke, finn en som vil låne deg en gammel 4S og sett hovedkortet over i den, hent ut data og bytt tilbake, om det ikke er hovedkortet som er gåent da, for da er nok løpet kjørt, guider ligger på YouTube. Eller ta den til et lokalt verksted som kan gjøre den jobben, mot betaling. [..] prøvde å Resete til fabrikkinstillinger også [..] Edit: har også prøvd recovery mode, PCn finner ikke telefonen.. Det er ingen god ide dersom målet var og få ut bildene med mindre du har en backup med dem lagret en plass. Begge delene tømmer iPhone fort for bruker data, som bilder. [..] er det mulig å få skrudd opp det der uten å rive av noe lim og dritt? ser 2 dritsmå torx skruer under som kanskje er for å ta ut underdelen Nei, det er ikke noe lim der, om du kan forvente dritt vil være avhengig av hvor du har oppbevart telefon. Skruene under minner om torx, men det er en "Pentalobe" sikkerhets skrue. Skrur du de ut, kan du ta av glassplaten på baksiden. Skrutrekkeren selges på Ebay til under tiern, og med gratis (men ofte treg) frakt. Finnes nok å få kjøpt her til lands også. Der bak ser det for øvrig slik ut. Litt usikker på hva du hadde tenkt til å gjøre der bak? takk for svar tenkte å åpne opp der for å sjekke om det var lederne til laderinntaket som var ødelagt Finner sikkert noe å åpne den med, er ikke akkurat en haste-sak ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå